בגיל שלוש עשרה המתבגרים נוטים להתחרות בכל דבר, למי יש את הטלפון הכי שווה או מוצלח יותר מהשני. לכן, כדאי ואף רצוי להזמין מנטליסט לבר מצווה, שיהפוך את האירוע שלכם ושל הילד לחוויה מרשימה ובלתי נשכחת. זה אפילו יכול לעזור לפופולאריות של הילד בבית הספר, בהרחבת מעגל החברים, יצירת חברויות חדשות ועוד המון דברים חשובים בגיל ההתבגרות.

לכן בחירת במופע טלפתיה לבר מצווה יש חשיבות לא רק כמופע, אלא גם מרכיב חיוני בתקשורת בין אישית של הילד עם בני גילו.

אם כבר מופע לבר מצווה, למה לא זמר למשל?

להזמין זמר לבר מצווה זה נחמד, אין ספק. כמה שירים, כמה תמונות סלפי אבל זה כל מה שתקבלו, מאידך אמן חושים לבר מצווה יעניק לאורחים חוויה ייחודית למדי.

אמן חושים לאירוע בר המצווה יעניק הצצה לעולם קסום של הלא נודע, טיול בין מבוכי המוח ומניפולציה עדינה של המחשבה עם קריאה מדויקת של בני האדם המשתתפים. כל זאת בשילוב קל של קסמים עם אביזרים כגון קלפים או חפצים אחרים, שמשתתפים מבין האורחים כמתנדבים מביאים עמם לצורך המופע.

כל אורח בכל גיל יקבל חוויה אישית ומיוחדת - כזו שתיתן לאורח לגלות את רזי המסתורין הטמונים בטלפתיה ואומנות על חושית!

איך בוחרים אמן חושים לבר מצווה?

המון שאלות צצות לפני שבוחרים לשכור אמן חושים לאירוע, כמו הניסיון של האמן – כמה שנים הוא במקצוע? מה המומחיות שלו?

דבר נוסף שחשוב בבחירת מנטליסט לבר מצווה, הוא הניסיון שלו בעבודה עם ילדים בגילאים שונים, וכמה הוא גמיש בהתאמת מופע לגילאים שונים.

כמו כן, מה יכלול המופע ואם ניתן לשלב את המופע כחלק מהאירוע כאשר האמן משמש גם כמפעיל האירוע? האם המופע מציג תוכן הולם שמותאם לילדים, ועוד הרבה שאלות מעולות שיעזרו לכם כהורים לבחור באמן חושים לבר מצווה אידיאלי עבור האירוע שלכם.

אמן חושים לבת מצווה

מופע על חושי של אמן חושים לבת מצווה או אמן חושים לבר מצווה, מעניק כל כך הרבה חוויות מעשירות ומעמיקות לכל האורחים, בין אם הם לוקחים חלק פעיל במופע ובין אם הם רק צופים.

זאת דרך מעולה להעניק זכרונות ייחודיים לכל אורח שבא לשמוח איתכם, אך גם לשלב מופע שונה

ומסתורי בתוך האירוע.

זה לא משנה איזה אירוע יש לכם, בין אם זה יום הולדת או חתונה, ניתן להזמין אמן חושים לאירוע מכל סוג שהוא! למען הצלחת האירוע הייחודי שלכם, רצוי שתשתפו את המנטליסט ברצונות שלכם, כדאי שיתאים את המופע בצורה מושלמת לאירוע עצמו.

אל תהססו כאשר מדובר באירוע חשוב! קחו את הזמן לבחור באמן טלפתיה שמתאים לדרישות שלכם בצורה מושלמת.

הגיג לסיום - האם מנטליסט וקוסם זה אותו הדבר?

חד משמעית לא, לא כל קוסם יכול להיות מנטליסט, אך כל אמן חושים משלב קסם במידות מסוימות כחלק ממופע טלפתיה. הקוסם משתמש בפעלולים ויזואליים בשילוב צבעים ואפקטים כדי להעשיר את מופע הקסמים, בעוד המנטליסט משתמש בכוח המחשבה.

יש כמה סוגים של אמני חושים וכל אחד מהם מציע משהו שונה, כמו יכולת קריאת מחשבות או שתילת מחשבות בשילוב עם קריאת שפת גוף, או שילוב טלקינזיס כחלק מהמופע.