בעקבות הטענות על הטרדות מיניות לכאורה של גל אוחובסקי, הזמרת דנה אינטרנשיונל חשפה היום (ד')  בחשבון האינסטגרם שלה כי הוטרדה בעבר בידי אדם מפורסם. "חוזרת למלון הישר לחדר שלי ואז הוא נכנס בעקבותיי לחדר, חובק אותי חזר ללא רשות ומפיל את שנינו למיטה. 'לא בא לך עלי?' שאל מספר פעמים כאילו הוא מתת האל לאנושות ואני הודפת אותו ובלב צועקת - 'אני נגעלת ממך' עד שחמקתי מהמיטה ובזה הסתיים העניין. כיוון שמדובר באדם מפורסם ובעל כוח אצלי בלב זה נחקק ולא נשכח".

הזמרת המשיכה ושיתפה את עוקביה: "היום אני מצטערת על ששתקתי והתייחסתי לעניין כאל בדיחה ואפילו חששתי שהוא נפגע ממני על זה שסירבתי לו בצורה כזו. אין לי כוח להמשך הסיפור, מה קרה כשנפגשנו אחרי שנים והוא שוב התנהג בחולניות, רק שזה קרה בפומבי והייתי חייבת לשמור על איפוק ולא להגיב כמו שרציתי".

בפוסט שהעלתה אתמול בדך הפייסבוק שלה, פרסמה אינטרנשיונל תחושות מתופעת ההטרדות המיניות: "מכבשי לחצים סותמים לי הפה כבר שלושים שנה ואין לי כבר מקום לעוד ועוד לחץ. הצפייה בתחקיר המדובר עוררה בי שדים רדומים שנאספו בי והדחקתי במאמץ רב במשך כל השנים". דנה, שלא סיפרה מתי קרתה ההטרדה, הספיקה להסיר את הפוסט מהאינסטגרם.

&t=245s

(תחקיר "כאן 11" על גל אוחובסקי).