באופוזיציה חוזרים לוועדות הכנסת אחרי שנדחתה העתירה השנויה במחלוקת לבג"צ, בזמן שבסיעת הליכוד מהססים ושיבצו חברי כנסת בודדים לוועדות השונות, בסיעת יהדות התורה וש"ס הסתערו על ועדות הכנסת ושלחו נציגים רבים. בסיעת יהדות התורה שלחו נציגים ל-12 ועדות. מעבר לחזרה לוועדות, ח"כ מסיעת יהדות התורה תקף היום (ג') את נתניהו בגלוי. 


(אייכלר בריאיון לכיכר השבת: נתניהו השלה אותנו).

בריאיון שהעניק לכיכר השבת אמר היום ח"כ ישראל אייכלר על הוועדות: "אמרתי שהחרמת הוועדות פוגעת בציבור, אבל שוב השעבוד הזה לנתניהו.. הפקדנו את העתיד באשליות של נתניהו 4 פעמים. הוא כל הזמן השלה אותנו. אחרי הבחירות הראשונות שהוא הפסיד היינו צריכים להגיד 'אתה צריך ללכת, להכיר בעובדה שהפסדת".

בינתיים בסיעת ש"ס חזרו אמש לוועדות אך בצורה מתונה יותר, בהודעה שהוציאה המפלגה נכתב: "על פי החלטת יו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי, על מנת לרכז כוח במלחמה בקואליציה וגזירותיה, הוחלט על חלוקת גיזרות פעולה בוועדות הכנסת".

גורמים בש"ס מספרים כי החרם על הוועדות נשבר אך שם עוד נאמנים לנתניהו. "החרם על הועדות לא נשבר, אנחנו מגיעים רק לשתי ועדות ורק עד ההצבעה על התקציב, אח"כ נראה, ההחלטה הייתה על דעת הליכוד," אמר אחד מחברי הכנסת בש"ס לחדשות כיפה.

חזרת לוועדות הכנסת על מנת לבלום את התקציב, מעוררת מהומות בוועדות, אחרי שמאתמול סוער בוועדה לשירותי דת יהודיים בעקבות אלפי הסתייגויות שהגיש ח"כ שלמה קרעי, כעת גם בוועדת הכספים הצטרפו לחגיגה כשחבר הכנסת ינון אזולאי הגיש ליו"ר אלכס קושניר 22,100 הסתייגויות לחוק התקציב.