1 אוקטובר

סינפלד
ז'אנר: קומדיות סיטקום,טלוויזיה אמריקאית
איזה כיף לפתוח את הרשימה עם התוכנית האגדית בכיכובו של ג'רי סיינפלד. הסיטקום שעשתה היסטוריה, והצליחה לעשות "תוכנית על כלום" בצורה שכולנו יכולים להינות ממנה, אפילו שצולמה לפני מעל 20 שנה.

עוזרת בית
ז'אנר: דרמה על סוגיות חברתיות, מבוסס על ספרים
סדרה קצרה בת ארבעה פרקים, המספרת על אם צעירה הנחלצת מקשר זוגי אלים. למרות הקשיים והמכשולים הנערמים, היא נלחמת למען בתה ולמען עתידן. סידרה נוגעת ללב, אינטימית ומרגשת, מתאימה בול לערב בינג' חורפי.

עוזרת ביתצילום: HUBBS/NETFLIX

4 אוקטובר

בבלוק שלי
ז'אנר: סדרות נוער, קומדיות טוויזיה רומנטיות
עונה רביעית ואחרונה על חבורת ילדי התיכון המגיעים משכונה בעייתית בלוס אנג'לס. העונה מתחילה שנתיים לאחר אירועי העונה השלישית, סודות העבר עולים ודורשים מהחבורה להתאחד מחדש בשביל לשרוד. נטפליקס הכריזה גם על סדרת-בת בשם  "פרירידג", אז אל דאגה יש עוד למה לחכות.

6 אוקטובר

לא ספורטיבי
ז'אנר: כותרים תיעודיים על פשעים אמיתיים,סדרות על ספורט
סדרה תיעודית של שישה פרקים, השופכת אור על הסקנדלים ושערוריות הפשע בעולם הספורט. היא חופרת עמוק בצד האפל של המשחקים, ומראה איך אנשים המונעים מאינטרסים ותאוות בצע "זיהמו" את טוהר הספורט.

7 אוקטובר

חיות דייטים
ז'אנר: ריאליטי על רומנטיקה, בריטי
אם בא לכם לכבות את המח ולהתבדח קצת על חשבון אנשים נואשים/משועממים, זאת תוכנית הריאליטי עבורכם, שאישכהו חזרה לעונה שנייה. בכל פרק שלושה אנשים מתחרים על ליבה של הבחורה. הפאנץ' -  כל אחד מאופר בפרוסתטיקה לחיה אחרת, כדי שבחירתה של המתמודדת תהיה על בסיס כימיה ואופי בלבד. נכון, כי מתוכנית ריאליטי זולה שכזו, אנחנו באמת מצפים שלא תהיה שטחית.

חיות דייטיםצילום: יחצ נטפליקס

8 אוקטובר

יופי של אחות
ז'אנר: סיטקום
סיטקום חדשה של נטפליקס, לא ייחודית או שנונה במיוחד, אבל כן עונה על ההגדרה קלילה. בחורה משכילה, אותה משחקת אמילי אוסמנט( כן כן החברה הכי טובה של האנה מונטנה) נאלצת לעבור לגור עם אחותה ושלושת שותפיה התוססים. בדרכם הקלילה סוחפים גם אותה להינות קצת יותר מהחיים.

עסק משפחתי
ז'אנר: דרמה קומדיה
עונה שלישית לדרמה-קומדיה הצרפתית. משפחה שמגלה שצרפת תתיר בקרוב שימוש במריחואנה ממהרת להפוך את האטליז המשפחתי לקופי-שום. סדרה בועטת ומהנה מאוד.

 

11 אוקטובר

מועדון הבייביסיטריות
ז'אנר: ילדים, משפחה, מבוסס על ספרים
 עונה שניה לתוכנית המבוססת על סדרת ספריה המצליחים של או מ' מרטין. תוכנית החמודה, תמימה וקלילה על חבורת נערות שמקימה עסק שמרטפות מקומי. הנערות עוברות חוויות ביחד, וחוות את קשיי גיל ההתבגרות.

 

12 אוקטובר

הסרטים שגדלנו עליהם
ז'אנר: תעודה, אמריקאית
הסדרה התיעודית המעולה,שבוחנת את מאחורי הקלעים של הסרטים הגדולים, חוזרת לעונה שלישית. השחקנים, הבמאים ובכירי התעשייה מספרים על העבודה הקשה וההחלטות הגורליות שהובילו לרגעי הקסם להם זכינו לראות על המסך. העונה תתמקד בז'אנר סרטי אימה.

 

15 אוקטובר

אגדות המחר
ז'אנר: מדע בדיוני, מבוסס על קומיקס,הרפתקאות
עונה שביעית לסדרת גיבורי העל הנלחמים מול נבל נצחי המבקש למחות את הזמן וההיסטוריה. סדרה מבדרת עם ליהוק דיי מרשים, בין היתר,  ונטוורת' מילר ודומיניק פרסל (אם תהיתם לעצמכם לאן באמת נמלטו האחים סקופילד).

את
ז'אנר: סדרות המבוססות על ספרים, סדרות מתח
הבחור הכובש, המסוכן והאובססיבי חוזר לעונה שלישית רק שהפעם המאהבת לא פחות סוציפטית ממנו. סדרה כאוטית, בלתי צפויה, שמעבירה צמרמורת בדיוק במידה הנכונה. מחכים כבר לראות מה יעלה בגורלם של הזוג וילדם החדש.

אתצילום: יחצ נטפליקס

22 אוקטובר

שושלת
ז'אנר: דרמה
גירסה מחודשת לאופרת הסבון הקלאסית. דרמות וסכסוכים משפחתיים שבבסיסן כסף וירושה, כי איך אפשר שלא. הסדרה חוזרת בעונה רביעית מלאה בתככים ומלחמת כוחות, הם יודעים לעשות דרמות כמו מקצוענים.

צילום: Mark Hill/נטפליקס

המפתחות של משפחת לוק
ז'אנר: פנטזיה, נוער, הרפתקאות
עונה שנייה לסדרת הפנטזיה הכיפית של נטפליקס. האב נרצח והאם ושלושת ילדיה עוברים לאחוזה משפחתית עתיקה, שם מגלים מפתחות קסומים( דיי מספרים את העלילה בכותרת) שפותחים מפניהם כוחות וסודות.

 

23 אוקטובר

המשרד
ז'אנר: סיטקום, אמריקאית
הדובדבן שבקצפת, תשע עונות של גאונות קומית יעלו בסף החודש לנטפליקס. מי היה מאמין שתוכנית על משרד שמוכר נייר בעיר הכי משמימה בארה"ב תהיה כל כך מצחיקה, שנונה וקולעת. מומלץ בחום.

 

29 אוקטובר

קולין בשחור-לבן
ז'אנר: כותרים תיעודיים על חברה ותרבות
מיני-סדרת דרמה פרובוקטיבית בכיכובו של שחקן הפוטבול קולין קאפרינק. קולין משמש קריין לסיפורו, הוא מתאר את אבני הדרך שעיצבו את זהותו כנער שחום עור שגדל במשפחה לבנה. סדרה של שישה פרקים הנותנת זוית ראייה חדשה על הגזענות בארה"ב.

קולין בשחור לבןצילום: יחצ נטפליקס