הממשלה מציינת כבר יותר מ-100 ימים מאז הקמתה, ולמרות שהתרגלנו לקריאות האופוזיציה נגדה, ביקורת עזה מתוך הקואליציה עצמה כלפי השרים זה דבר חריג. בדיון שהתקיים היום (ה') בוועדת הכספים בנושא אגרות הגודש על התחבורה באזור המרכז, דווקא חברת הכנסת ג'ידא רינאווי זועבי ממרצ תקפה את חבריה בדברים קשים. 

"אני רוצה להעלות לסדר היום נושא קטסטרופלי", פתחה זועבי והבהירה כי, "אמנם אני חלק מהקואליציה אבל חובתי הראשונה היא כלפי הציבור הערבי שאני מייצגת. הקואליציה כבר בת שלושה חודשים ועל שני המשברים הגדולים שהחברה הערבית מתמודדת איתם שזה הפשע והקורונה, לצערי הרב אני נותנת לממשלה ציון אפס בטיפול בשני הנושאים האלה. במיוחד בקורונה". 

זועבי המשיכה וטענה כי, "אני כבר חודשיים מתריעה בפני שר הבריאות שהוא מהמפלגה שלי, שרת החינוך ושר התקשורת בנושא של הקורונה. הגענו למצב שבו 40 היישובים האדומים הם ערבים. אין תקציבים להסברה, אין מספיק תחנות בדיקה ביישובים ערבים, אין מספיק מתחסנים ואין אכיפה. כאילו שהחברה הערבית היא החצר האחורית בכל מה שקשור לקורונה. אני מתריעה כבר חודשיים בפני השרים ואני לא אשתוק ולא אשקוט מהנושא הזה. זאת פשוט שערורייה", סיכמה חברת הכנסת ממרצ.