בתזמון מושלם עם חזרתם למוסדות החינוך של כל הילדים, עם צהרון, בלי צהרון, מהגן ועד התיכון, מצויין ביום שישי הקרוב "יום הקפה הבילאומי" וזה לא שאנחנו צרכים סיבה פשוט לחגוג את השקט שלנו עם עצמינו, אבל אם יש חגיגה בינלאומית, אנחנו כמובן נשמח להצטרף אליה. אז לפני שאתם מרתיחים מים או מכניסים קפסולה למכונה או שהחלטתם להשקיע ולנסוע לבית קפה מפנק, יש לנו מספר טיפים והמלצות בכל הנוגע לקפה שלכם.

כל מה שצריך לדעת על עולם הקפה

בשישי הקרוב ה – 1 לאוקטובר חוגגים ברחבי העולם את יום הקפה הבינלאומי, שהושק רשמית לראשונה במילאנו בשנת 2015 במטרה לקדם סחר הוגן בקפה. לדברי יאיר מלכה מבעלי קפה גרג:  "הישראלים אוהבים קפה ונחשבים "לצרכנים כבדים". אמנם צריכת הקפה בארץ במגמת עלייה כבר מספר שנים, אך מגפת הקורונה הביאה שוק זה לשיאים חדשים והזינוק הגדול נרשם  גם בצריכה בייתית וגם בבתי קפה. כיום, צריכת הקפה בישראל לאדם נאמדת בכ- 10  ק"ג בשנה. הקפה הכי פופולארי  בקרב הצרכן הישראלי הינו קפה הפוך ואחריו האספרסו".

צילום: shutterstock

רשת קפה גרג עובדת עם תערובת ייחודית, הקפה נקלה ברג'יו קלבריה שבדרום איטליה. הבלנד מורכב מפולים מזנים שונים בכדי ליצור טעם ייחודי : פולי ערביקה מובחרים מברזיל, קוסטה ריקה וקלומביה. בשילוב פולי קפה נבחרים מזן רובוסוטה מהודו וויטנאם.

אם בא לכם דווקא על קפה בבית, מומחי הקפה של גרג ריכזו את חמשת הכללים להכנת קפה איכותי בבית:

1. איכות תערובת הקפה

2. טחינת פולי הקפה במקום בעת ההכנה

3. ציוד איכותי ותקין

4. איכות המים תשפיע על איכות הקפה – הטוב ביותר מסנן מים על בסיס פחם.

5. הקפדה על ניקיון ותחזוקת מטחנת הקפה והמכונה.

שיהיה לרוויה!

הכותבים הם מומחי הקפה של רשת קפה גרג