השלמת הכנסה, זהו מושג שרבים בציבור הישראלי אינם מכירים מספיק. ישראלים רבים בטוחים כי על ידי השכר החודשי שלהם יצליחו לכסות את ההוצאות החודשיות שלהם וגם להשאיר בצד חיסכון שיספיק לצרכים העתידיים של המשפחה. תפיסה זו גורמת לרבים להשאיר את כספם בבנק, ללא ניסיונות לאתר הזדמנויות השקעה, ובכך כספם מתייבש בבנק במקום לצמוח.

ישנן אפשרויות רבות להשלמת הכנסה מהשקעות פסיביות. השקעות בתוכניות חיסכון כמו בעבר כבר לא רלוונטיות וזאת כיון שהתשואה עליהם נמוכה ביותר. לעומת זאת, ישנן מגוון השקעות כדאיות, והאפשרות המומלצת ביותר הינה השקעה בנדל"ן, הנחשבת להשקעה בעלת הסיכון הנמוך ביותר בשוק ההשקעות.

כאשר משקיעים בנדל"ן, ניתן להתחיל עם הון עצמי נמוך ולמנף את הכסף, ובהתאם לכך – כל עלייה קטנה במחירי השוק תוכל להגדיל את ההון העצמי בצורה משמעותית. כיום קצב העלייה במחירי הנדל"ן הוא גבוה, ואפשרות ההשקעה בנדל"ן הופכת לכדאית עוד יותר. השקעה מסוג זה תוכל להבטיח למשקיעים שהכסף שלהם יגיע לתשואות דו ספרתיות, וכך כספם לא ייאבד מהערך אלא יוסיף ויפיק את המירב על מנת לבנות עתיד פיננסי טוב.

חברת 'אקליפטוס נדל"ן', בדומה לעץ החזק והגבוה, מספקת ללקוחותיה עזרה בלבנות, להתחזק פיננסית, ולשגשג באמצעות השקעות בנדל"ן איכותי ויציב. החברה מלווה את המשקיעים משלב מציאת הדירה, לקיחת משכנתא בליווי מלא ורציף.


"אנו באקליפטוס מאמינים שנחת כלכלית יכולה וצריכה להיות מנת חלקם של כולם, משפחות או יחידים, ומכל רקע כלכלי" אומר מנכ"ל החברה, מר שמעון ברון. "בעזרת הייעוץ וההכוונה שאקליפטוס מציעים, אנו מייצרים עבור לקוחותינו מקפצה פיננסית שמפירותיה הם ייהנו שנים רבות, ותהווה עבורם משענת לרווחה פיננסית". למעשה, מקור הגאווה הגדול ביותר של אקליפטוס הוא אותם מקרים שבהם ליוו לקוחות בעלי הכנסה ממוצעת עם הון התחלתי צנוע, ובתהליך משותף הביאו אותם להצלחה ולבעלות על נכסים מניבים.

חברת אקליפטוס הוקמה על ידי מנכ''ל החברה מר שמעון ברון, מומחה נדל"ן ויזם, בעל שנות ניסיון רבות בעולם ההשקעות בנדל"ן. "אנו יוזמים פרויקטים ופותחים אותם למשקיעים אשר מעוניינים לקחת חלק במיזמי נדל"ן אשר מנוהלים על ידינו".
חזונו של ברון הוא לעזור לכל אדם שמעוניין בכך להפוך לבעל נכסים מניבים אשר נהנה מאיכות חיים גבוהה עם עתיד פיננסי בטוח, בעזרת ייעוץ והכוונה להשקעה, שיווק פרויקטיי נדל"ן, ייעוץ לכלכלת המשפחה, ייעוץ ביטוחי, איתור אפיקי השקעה נוספים ועוד.

חבל שהכסף שלכם ישכב בחשבון הבנק בלי להצמיח עוד כסף – אל תפסידו הזדמנות להרוויח. תשקיעו את כספכם היום ותקצרו את גובה הרווח מחר.

לפרטים, יצירת קשר ולתיאום פגישה, לחצו כאן.