במהלך סוף השבוע התקיים סמנריון לקומונריות (סל"ק) של תנועת בני עקיבא, אלא שהבוקר (א') הוא נגדע באופן מפתיע. במהלך השבת התגלה כי אחת המשתתפות בסמינריון נדבקה בנגיף הקורונה, ולאחר בדיקות של יתר הבנות נמצאו עוד כ-30 חולות נוספות. הבדיקות נעשו באמצעות בדיקות ביתיות בלבד, הבוקר הגיעו הבדיקות המהימנות של מגן דוד אדום.

כלל הבנות נכנסו לבידוד והוחלט לחדול את הסמינריון לאלתר ולשלוח את הבנות לביתן. מטעם התנועה נמסר להורים הבוקר כי "במהלך הלילה, לאחר שעשינו בדיקה ביתית מהירה ולא PCR, נמצאו מספר קומונריות שחשודות כחיוביות לקורונה". הכל החל לאחר שאחת הבנות חשה שלא בטוב בשבת, ומאז הדביקה מספר בנות. עוד נמסר מהתנועה: "עם הבנת הנתון הזה בודדנו את הבנות ואת המעגלים הקרובים אליהן ככל הניתן".

כאמור, הבוקר הגיעו למתחם סל"ק בדיקות מד"א מהירות שהוזמנו על ידי התנועה על מנת לוודא את בריאותן ושלומן של הבנות. "יחד עם בדיקת הבנות אנחנו ערוכים לסיום הסלק ולפיזור הבנות על פי הנחיות משרד הבריאות" נמסר מהתנועה. "הסל"ק יסתיים היום ולאור זאת גם ערב ההורים שתוכנן למחר מבוטל. בעז"ה נזכה לפגוש אתכם בשמחות וברגעים משמעותיים בהמשך". לסיום כתבו: "חשוב לנו לחדד כי אנו נמצאים בקשר הדוק עם רופאת המחוז ואנשי משרד הבריאות על מנת לנהל את האירוע בצורה הטובה ביותר לטובת בנותינו - מנהיגות התנועה".