תמיד חלמתם לשחק על במה אמיתית? הנה הזדמנות שלא כדאי להחמיץ. הבמה המכובדת של תיאטרון אסקפלריא, במה שעברו עליה עשרות מחזות, ושצפו בה עשרות אלפי צופים במהלך של יותר מ-20 שנה, מזמינה אתכם ללמוד משחק. עתה, לאחר שהתיאטרון עבר למשכנו החדש במרכז זירת התרבות של ירושלים במתחם התחנה הראשונה, תוכלו להצטרף לקהילה החמה שלנו ולנשום תיאטרון אמיתי ואיכותי.

לימודי המשחק בבית הספר של אספקלריא הם בשיטת חגי לובר שלימד והדריך דורות של שחקנים על במת התיאטרון. מסלולי בית הספר מאפשרים למידה גם לשחקנים מתחילים וגם למתקדמים, גם למי שרואה במשחק את מקצוע חייו וגם למי שמחפשים העשרה לשנת השתלמות או מחפשים לרכוש פיתוח מיומנות אישית ויכולת עמידה מול קהל. בכל מקרה, לאחר סיום הלימודים, בית הספר משתדל לשלב את הבוגרים שלו בהפקות התיאטרון ברחבי הארץ.

"בית ספר למשחק נתן לי מקום טוב להיות בו", מספרת שפרה אביגדור, בוגרת בית הספר. "יכולתי לצחוק הרבה, ליהנות מחברה של אנשים טובים , למדתי  הרבה על הגוף וכמה שהוא מאפשר לנו להביע, כמעט כל דבר. למדתי על יצירתיות שיש בחיי היום יום ועל השלווה שיש במשחק". 

המסלולים בבית הספר רבים ומגוונים המסלולי המלא שמיועד למי שמעוניין להפוך את המשחק למקצוע, נמשך שלוש שנים ברצף וכולל לימודים אינטנסיביים שלושה ימים בשבוע. לצידו יש מסלולים קצרים יותר ואינטנסיבי פחות כמו קורס יסודות המשחק שנמשך שנה אחת וכולל מפגש שבועי. הקורס פונה לבעלי מקצועות חופשיים, מורים ומדריכים הרוצים להעשיר את יכולת הביטוי ומבקשים להכיר את עצמם, לפתוח חלון לעולם אחר ולעשות צעד ראשון בעולם המשחק, במפגש שבועי שמותאם לאנשים עובדים.

במהלך השנה לומדים: פיתוח קול, תנועה, מסכות, אימפרוביזציה ומשחק. בסוף כל שנה מעלים התלמידים הפקה באורך מלא מול קהל. הלימודים מתקיימים בירושלים, ומתקיימים בקבוצות נפרדות לגברים ולנשים. "במהלך הלימודים היו אין ספור הזדמנויות לעלות על במה, ולתרגל משחק עם מורים שלא מוותרים ודוחפים אותך קדימה", מסכם שמואל אלמליח,  שחקן  במאי, מפיק קולנוע, שחקן ויוצר.

לרישום לבית הספר למשחק, לחצו כאן