הקיץ הגיע ועימו עונת הטיולים, כאשר היעד האולטימטיבי והמתבקש ביותר לטיולי קיץ בארץ הוא כמובן הצפון, על האקלים הנעים המאפיין אותו ושלל מקורות המים שניתן למצוא באזוריו השונים. הקיץ זו גם תקופה מצוינת לעשות קמפינג בצפון, ובפרט טיולים מסוגים שונים במהלכם לנים בחיק הטבע ונהנים מהפסטוראליות הגלילית כבר מהזריחה.

טיולים ואטרקציות במקורות המים של הגליל והצפון

לא חסרים מסלולי טיולים מהנים ומושלמים עבור הקיץ בצפון ובגליל, בין השאר בזכות ריבוי מקורות המים ונחלי האיתן הזורמים בחבל ארץ זה. כמובן שנהר הירדן על שלל יובליו השונים מספק את אחד היעדים המתבקשים והמשמעותיים ביותר בגליל העליון, אך ניתן למצוא אפשרויות רבות גם באזורים אחרים דוגמת הגליל המערבי או התחתון. בגליל המערבי, למשל, נחל כזיב נחשב לאחד המסלולים היפים והמרהיבים ביותר במדינה, וכולל לא רק זרם מים קרירים ומרעננים אלא גם צמחייה מרהיבה ביופייה ושלל ציפורים ובעלי חיים מרהיבים נוספים למיניהם. גם עמק המעניינות כולל לא מעט מסלולי טיולים אותם תיהנו לעשות אפילו בימים של שרב (מסלולים בהם הולכים במים חלק מהמסלול ותמיד נמצאים בקרבת מים זורמים וקרירים).

עבור מי שמעוניין בטבילות קרירות במיוחד ובאזור פסטוראלי, ירוק ורחב ידיים, בריכת טל שבגליל העליון בקרבת רמת הגולן מספקת נקודת חמד בה כל המשפחה יכולה ליהנות ולהתקרר משמעותית...

גם מבחינת אטרקציות לא חסר לגליל ולצפון מה להציע עבור טיול קיצי. נזכיר רק את האטרקציה האולטימטיבית לכל המשפחה – קיאקים בנהר הירדן, באזור כפר בלום או הגושרים. המסלולים הנעימים והפסטוראליים לאורך הנהר מתאימים לכל המשפחה, כאשר לילדים לא חסרות הזדמנויות להתאמן בניווט הסירה, לקפוץ למים הקרירים ולהשתולל במשך שעות ולחזור בסוף היום עייפים, תשושים ומרוצים.

מתחם הקמפינג                                                                                                                     צילום: מלונות מטיילים

החלק המהנה ביותר בחופשת הקיץ – לינת שטח בצפון

גולת הכותרת של הטיול/חופשה הגליליים שלכם בקיץ יכולה וצריכה להיות לינת שטח בצפון. לא חסרים מקומות לקמפינג בצפון כיום, ואם אתם מעט נרתעים או חוששים מהרעיון, כנראה שאינכם מודעים למתחמי הקמפינג הפועלים כיום בצפון, ומציעים את החוויה המושלמת – קמפינג בצפון בחיק הטבע הפסטוראלי, אך ללא הקשיים והבעיות הנלוות תמיד ללינת שטח – אינכם צריכים להביא את הציוד מהבית או לדאוג לבשל על גזיה באמצע שום מקום כדי להאכיל את הילדים. אינכם צריכים אפילו להתמודד עם היתושים בלילה. מתחמי קמפינג מסודרים, דוגמת מתחם קמפינג מטיילים דפנה - בקיבוץ דפנה, המציע אוהלים גדולים ונוחים עם רשתות מובנות נגד יתושים, מקלחות מסודרות וחמות, שירותים נקיים, מטבח משותף בו ניתן לבשל בנוחות וכל דבר נוסף שצריך על מנת שלינת השטח בצפון תהיה נוחה ומהנה, ותיזכר כחוויה מרגשת וכיפית כאחת, עבור כל בני המשפחה. תוסיפו לכך את העובדה שזורם במתחם פלג של נחל דן ובאזור מגוון רחב של מסלולי טיול בדרגות קושי לכל המשפחה, אטרקציות ומסעדות. אין ספק שזה הופך את קמפינג דפנה לאתר לינת שטח משתלם ביותר!

מחפשים קמפינג בצפון? מומלץ בחום לבוא ולהתנסות!