אפשר להפסיק עם המוזיקה הווקאלית: תשעה באב נגמר, חצות היום בי' באב הגיע וכעת גם לאשכנזים מותר לשמוע שירים. אז אחרי תקופה ארוכה בה לא שמעתם מוזיקה, הכנו עבורכם את הרשימה של כל השירים שהפסדתם, כולל אלה שיצאו ממש היום. אל תפספסו. 

סטטיק, בן אל ונטע ברזילי: אפס מאמץ

הצמד המוזיקלי הכי מצליח בישראל, הוציא אלבום, כן כן, קראתם נכון. אחרי שהמציאו את הגלגל והוציאו רק סינגלים לאורך השנים, השניים הוציאו אלבום שנקרא "שבעה ירחים", שכולל בהתאם שבעה שירים. אחד השירים הטובים מהאלבום אם לא ה -, הוא שיתוף הפעולה עם זוכת אירוויזיון 2018 נטע ברזילי בשיר מעולה שנקרא "אפס מאמץ". אל תחמיצו. 

יובל דיין: יד ביד

הזמרת הנהדרת בביצוע מחודש לאחת הזמרות האהובות בישראל אי פעם - עפרה חזה, עם השיר "יד ביד", שיצא בשנת 1983 כחלק מהאלבום "בית חם" של חזה. 

מירי מסיקה ורן דנקר: אף אחת 

שני הזמרים הנהדרים מבצעים חידוש מיוחד לאחד השירים היפים של מסיקה לרגל ט"ו באב. השיר יצא לראשונה ב-2005 (כן, זה לפני 16 שנה...) כחלק מאלבום הבכורה של מירי. ביצוע מעולה.

רביב כנר: נשלים את הכל

הזמר הצעיר הוציא סינגל שלישי מתוך אלבום הבכורה העתידי, כאשר על המילים והלחן חתומים קרן פלס ואבי אוחיון. כנר ממשיך את הקו הנהדר שלו, אל תפספסו. 

טיפקס עם נוי פדלון: מה יש לך? 

הלהקה הכי מטורללת שבורחת מכל ההגדרות, בחיבור מרענן ומפתיע עם הזמרת הצעירה נוי פדלון, בשיר שמזכיר מאוד את שיתופי הפעולה המוצלחים עם זמרות כמו שרית חדד ורונית. נשמע מבטיח מאוד. 

שלומי שבת ומארינה מקסימיליאן: שוב אני ואת

בשיר ששלומי שבת, אליעד נחום ואבי אוחיון חתומים על הלחן ומארינה מקסימיליאן מצטרפת במילים, השיר הזה מבטיח המון וגם מקיים עם אווירת טברנה מקפיצה וכיפית, כמו שרק שלומי שבת יודע.