השמיטה מתחילה רק עוד שלשה וחצי חודשים, אבל באוצר הארץ נמצאים כבר עמוק בתוך ההכנות, כדי לוודא שאתם תוכלו במהלך השמיטה לצרוך פירות וירקות מהודרים.

באוצר הארץ שואפים לדרבן את הציבור לשמור את השמיטה בדרך המהודרת ביותר, דרך אכילת פירות וירקות קדושים בקדושת שביעית ולא למצוא פתרונות הלכתיים שהם בגדר התחמקות מקיום המצווה.

חקלאות ישראליתצילום: אוצר הארץ

באוצר הארץ מקפידים לקנות מחקלאים יהודים בלבד, אג'נדה שקיבלה תאוצה בעקבות המאורעות איתם התמודדנו לאחרונה, יבול רב נרכש מחקלאי עוטף עזה העומדים בחוד החנית, כך שרכישה מאוצר הארץ מחזקת הלכה למעשה את האחיזה בשטחי הארץ המורכבים ביותר.

בימים אלו, באוצר הארץ יוצאים לקמפיין גיוס מנויים, על מנת לאפשר התארגנות מוקדמת לשמיטה. המנויים מאפשרים להנהלת אוצר הארץ להערך לכמות הסחורה הנדרשת, ונותנים כח צרכני לסגור חוזים מול החקלאים והסיטונאים.  דמי המנוי נחשבים כדמי רצינות, והסכום יחזור אל הצרכן במלואו כזיכוי לקניות בחנויות אוצר הארץ במהלך שנת השמיטה.

איתן מאיר, מנכ"ל אוצר הארץ: "אנחנו כאן כדי לחזק את החקלאות הישראלית היהודית ובנוסף כדי לתת מענה של שמירת שמיטה לכתחילה. פעם בשבע שנים מגיעה אלינו ההזדמנות לעשות את זה ואנו עושים את המירב כדי שזה יהיה בצורה הטובה והאיכותית ביותר".

עוד פרטים על אוצר הארץ