מאז ומתמיד ענף מותגי הבשמים לנשים נחשב מאוד רחב ומגוון, כשעוד ועוד מותגים מצליחים לכבוש את ליבן של נשות העולם בכל שנה. גם נשות ישראל לא נשארות מאחור והביקושים לבשמי איכות בארצנו רק הולכים ועולים עם הזמן. מחפשת להתחדש בבושם יוקרתי ומפנק במיוחד? 
להלן סקירה של 4 מותגי בשמים לנשים שנחשבים לפופולאריים בכל רחבי הגלובוס.
קראי ופנקי את עצמך! זה מגיע לך!

מונטל - קסם המזרח כאן בישראל

את מסענו בין מותגי בשמים נבחרים לנשים נפתח עם בושם מונטל, מבית האופנה הצרפתי של פייר מונטל, אשר הוקם בשנת 2003 ומתאפיין בפילוסופיית הריח של המזרח. בשמי המותג המצליח כוללים חומרי גלם ייחודיים לצד תמציות מרוכזות ונחשבים לפורצי דרך ומהפכניים, כאלה שגם כיום עדיין נחשבים ליוצאי דופן מבחינת הניחוחות שלהם. כוכבי המותג לנשים הן ונילה אקסטזי ורוז מאסק, המתאימים מאוד למזג האוויר הישראלי ולטעם של בנות העם הנבחר.
מחפשות בושם לאישה שכולו תעוזה מתפרצת? החיפוש נגמר במונטל.

אריאנה הגדולה

עבור מאות מיליונים ברחבי העולם, אריאנה גרנדה היא זמרת מצוינת, שחקנית בהתהוות ופזמונאית מחוננת זוכת פרס גראמי היוקרתי. אלא שלצעירה האמריקאית המוכשרת יש עוד משהו להציע לעולם - קולקציית בשמים וטיפוח נהדרת, שהישראליות (בעיקר הצעירות) התאהבו בה, ולא בכדי. בושם אריאנה גרנדה הוא תשקיף ריחני של הזמרת הנפלאה - צעיר, חצוף (במובן הטוב של המילה), נועז וסקסי. בקולקציית המותג תמצאו בשמים נפלאים כמו ארי שהושק ב-2015 ומצטיין בפירותיות ועדינות ממכרות, סוויט לייק קנדי המתקתק והדומיננטי, שנמצא באופן קבוע בצמרת דירוג הבשמים העולמית ועוד רבים וטובים. 

נרסיסו רודריגז - תשוקה מחשמלת

השנה יחגוג מעצב האופנה נרסיסו רודריגז 60 שנות חיים, וכמו יין איכותי, הוא רק משתבח עם השנים. מעצב העל האמריקאי-קובני הביא לעולם (ולישראל) את כמה מבשמי הנשים (והגברים) האיכותיים והטובים ביותר, כאלו שכל אישה חייבת להחזיק בארון הבשמים שלה. בושם נרסיסו מתאפיין בניחוחות יוצאים מן הכלל, עם עוצמה רבה ותחושת היפנוט ממכרת. הבשמים אינם נחשבים ליקרים ומתאימים לקשת רחבה של גילים וטעמים. בין הכוכבים הבולטים של המותג: פור הר האלגנטי, שהושק ב-2004 ומאז ועד היום נחשב לרלוונטי ושובה, נרסיסו פיור מאסק אשר מהווה גרסה מתקדמת יותר של אותו בושם נהדר, נרסיסו פודרה הקטיפתי, בו תגלו ניחוחות יסמין, ורד בולגרי ואפילו ניחוחות עצים, ונרסיסו רוז' הפופולארי, שמזכיר זר פרחים ריחני בניחוחות שלו.

אהבה צרפתית של כמה עשורים

בתי אופנה ומותגי בשמים קמים ונופלים, אבל יש כאלו שנראה שנועדו להיות איתנו לנצח. המותג הצרפתי קלואה שהוקם בשנת 1952 עדיין מלווה מאות מיליוני נשים ברחבי העולם מדי יום. קולקציית הבשמים של המותג מציעה רומנטיקה, פרחוניות, אלגנטיות והרבה אהבה. סיפורי הצלחה חובקי מגזרים, מדינות ותרבויות כמו בושם קלאסיק הנפלא או נומאד הנועז, הם ההוכחה לחוזקו של המותג וליכולת של מעצבת העל להתאים את עצמה למציאות המתחלפת. בשמים מומלצים נוספים של המותג הם לאב סטורי שהושק ב-2014 ומשלב בין ניחוחות תפוז, יסמין, מאסק ועוד, ואבסולו נומאד התוסס והאינטנסיבי, המכיל, בין השאר, ניחוחות עץ אלון וצ'יפרי, שזיף מתוק, מירבל ועוד.

דיוטי למון - בית חם לבשמים נפלאים

בדיוטי למון מבחר רחב של בשמים לאישה במחיר אטרקטיבי. האתר הופך את המשימה של רכישת בושם יוקרתי לאישה לפשוטה ומשתלמת מאי פעם. באתר תמצאי את מגוון מותגי הבשמים שלעיל ועוד רבים נוספים, במחירים נוחים ובמשלוח מהיר עד הבית. נסי ולא תתאכזבי.