חצי שנה אחרי השיר האחרון שהוציאה עם בתה מעיין ליניק, "מסך עשן", כחלק מפרוייקט "צו השעה", הוציאה היום (ב') אתי אנקרי שיר חדש, שנקרא "יום יום", ומשתתפת בפרויקט המיוחד של היוצר והמוזיקאי פטריק סבג.

"בשנת 2010 נסעתי לבורמה (מיאנמר) כדי להקליט ולכתוב פסקול לסרט VOICE OVER THE BRIDGE", אומר פטריק סבג, "סרט תיעודי העוקב אחר סיפור חייהן של שתי זמרות ששרות יחד מגיל שלוש לאחר שנבחרו על ידי המנהיגים הרוחניים של הקהילה. במשך שלושה חודשים תיעדתי את השירה המיוחדת של הזמרות וחקרתי את הסגנון המיוחד של השירה הבורמזית. בשיר החדש ״יום יום״ בפרויקט שלי רציתי לנסות להפגיש את השירה האסיאתית עם שירה עברית בניסיון ליצור ערבוב שפות שינגן כשפה אחת. שפת המוזיקה והתדר האוניברסלי".

עטיפת הסינגלצילום: יחצ

סבג מספר כי לקח לו הרבה זמן לפנות לאתי אנקרי, כשבמקביל גם גישש עם זמרות אחרות. "מהר מאוד הבנתי שיש רק זמרת אחת מבחינתי שיכולה לאחד את כל הנקודות", הוסיף המפיק המוזיקלי, "ההיכרות ארוכת השנים שלי עם אתי אנקרי התייצבה באלבום משירי יהודה הלוי שהפקתי לשירים וביצועים של אתי אנקרי. במשך כמה חודשים נסגרנו באולפן וחקרנו את כתביו של יהודה הלוי ויצרנו תכנים חדשים. האלבום והמופע זכו להצלחה אדירה ומכרו למעלה מ 80,000 עותקים מהאלבום. אני שמח ונרגש שוב לעבוד עם אתי". 

פטריק סבג, ממשיך במסעצילום: גילי לוינסון

הסינגל הראשון בפרוייקט, "כתוב בכוכבים" בו אירח את אביב בכר זכה להשמעות רבות בתחנות הרדיו ולתגובות נפלאות מהקהל והתקשורת כאחד. כעת בשיר השני מתוך הפרוייקט בשיתוף פעולה מרגש עם אתי אנקרי שביניהם שוררת חברות עמוקה ושיתוף פעולה מקצועי לאורך השנים. על הלחן והעיבוד אחראי פטריק סבג, כשלכתיבת המילים הצטרפו אנקרי והמשורר רועי חסן. 

מילות השיר: 

יום יום היית
ותהיה
מהווה ומחייה את חיי
בקולך אומר
היי לי היי לי
ואני רוצה לנשום את ימיך
כל רגע כל רגע
כמו נצח
מכאן עד לסוף הימים