מזרן איכותי הוא מזרן בעל עמידות גבוהה, מספק תמיכה מקסימלית ומתאים את עצמו לעמוד השדרה שלכם. עמידות  המזרן היא זמן השחיקה של שכבות הריפוד, וודאו שהמזרן עשוי משכבות עליונות רכות וליבה תחתונה קשה- כדי שיתמוך בעמוד השדרה ושאר אזורי הגוף מבלי לשקוע.

חשוב לקנות מזרן אורטופדי ממותג מוכר ואמין בחנות המתמחה במכירת מזרונים, הם יתאימו עבורכם את המזרון הטוב ביותר לפי הקריטריונים שאתם מציבים. כך תהיו בטוחים באיכותו של המזרן ובמתן שירות ואחריות בהמשך.

מזרן אורטופדי

שנת הלילה חשובה מאוד והגוף חייב להיות נתמך באמצעות מזרן אורטופדי איכותי. ככל שעוברות השנים, גופנו זקוק לתחזוקה נכונה. לא פעם אנו קמים בבוקר עם כאבים באזור הגב והצוואר. אחת הסיבות היא מזרן שאינו אורטופדי או שפג זמנו והוא כבר ישן. מזרן אורטופדי בטיחותי מיוצר מחומרים מעכבי בעירה. התקן מחייב ייצור מזרנים מבדים בעלי יכולת עמידות באש. זאת יודעים ע"י  בחינת התווית המצורפת למזרן.

מזרן לטקס

אם אתם מחפשים מזרן שהוא התשובה האורתופדית הטובה ביותר לבעיות הגב שלכם, מזרן הלטקס נחשב למוביל בקטגוריה של מזרנים אורתופדיים. אלה שהתנסו טוענים ששינה את חייהם לבלי הכר. לטקס הוא חומר טבעי שמופק מעין שרף צמחים ומעובד לחומר נוח מאוד שנראה כמו גומי, הלטקס נהדר לייצור כפפות, כריות ומזרנים. מלבד היותו חומר עמיד מאוד, יתרונותיו הם יציבות וגמישות בה בעת. מה שיוצר מצב אידיאלי למזרן שצריך גם לתמוך בגוף, כמו עמוד השידרה וגם להיות מספיק גמיש כדי להתאים את עצמו למבנה הגוף השונה אצל כל אדם. לטקס פותר גם בעיות אלרגיה ורגישות. כמו כן גמישותו והרכות שלו מאפשרת את זרימת הדם ואינם יוצרים לחץ עליהם, דבר המונע קימה עם איברים רדומים לאחר שעות שינה מרובות על המזרן.

מזרן ויסקו

לכל אדם יש את מבנה הגוף שלו, הגיל והשפעות מהיום שעבר. כשלא בחר נכון נעליים, כיסא ישיבה או מזרן, ההשפעה השלילית ניכרת על הגוף. המזרן שעוזר לאנשים לתמוך במפרקים הכואבים שלהם בגלל לחץ של גיל ועבודה פיזית הוא מזרן ויסקו. כאשר בוחרים מזרן טוב שעשוי מחומרים נכונים שעובדים מצוין, מזרן ויסקו מומלץ מאוד למי שהתייאש מכל מזרן אחר. נסו ותראו את ההבדל בינו לבין חומרים אחרים ותרגישו בגוף שלכם כיצד החומר תומך בכל עצם ובכל איבר.

מזרן קפיצים

המחשבה על מזרן קפיצים יכולה להעלות בדעתנו מזרן ישן, שיש בו שקע עמוק לאחר שנות שינה רבות, הדימוי הזה כבר לא רלוונטי. מזרני הקפיצים מיוצרים כיום בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, התורמות לחלוקה נכונה של עומס הגוף על המזרן ואיכות שינה משובחת. מזרני קפיצים כוללים שכבת ויסקו או לטקס ודרגות קושי שונות רך עד קשה.

פולירון מזרנים היא הרבה מעבר למותג, מפעל וחברה של יובל שנים. פולירון היא סיפור אנושי שנארג יחד מחלומות, חלוציות, תעוזה ישראלית ואהבה עמוקה לארץ ישראל. בקיבוץ זיקים, על גבולה של רצועת עזה, אנו עמלים כבר 50 שנה כדי לייצר עבורכם את מוצרי השינה הטובים ביותר. גאווה בכחול ולבן.