עולם הצרכנות השתנה מן הקצה אל הקצה מאז פרוץ הקורונה. ישנו צד אחד חיובי שהנושא הביא והוא שדרוג הקניות המקוונות וההבנה של בעלי עסקים שאתרי אינטרנט הם חנויות לכל דבר. כיום ניתן לראות כי החנויות המקוונות משקיעות משאבים רבים כדי להפוך את חוויית הקנייה לנוחה יותר וכך גם כאשר מדובר על קניית נעלי נשים אונליין.

בלי למדוד – בחירת נעלי נשים נכונה

ישנה תפיסה על פיה נעלים ניתן לרכוש רק לאחר מדידה. אך הדבר לא נכון, בטח ובטח לא כיום, לאחר עידן הקורונה. אנשים צריכים להכיר את כפות הרגלים שלהם, להבין את הצורה שלהם, את המידה ואת מה שמתאים ונוח להם.

באופן זה הם יוכלו לרכוש כל נעל מבלי למדוד אותה, פשוט מתוך הבנה מה מתאים לכף הרגל האישית שלהם. דבר ראשון שיש לעשותו בעת בחירת הנעלים היא בחירת המידה הנכונה. חשוב להבין מהי המידה המתאימה לרגל וזאת לאחר שנים של נעילת נעלים. מידה נכונה היא מידה שמחזיקה את הרגל היטב אך אינה לוחצת, כמו כן, מידה נכונה היא כזו שמשאירה רווח של סנטימטר לפחות בין האצבעות ובין קצה הנעל.

צורת הנעליים חשובה?

בהחלט כן. לכל אדם יש צורת רגל אחרת וחשוב מאוד להתאים נעלים לצורת כף הרגל. למשל, יש נשים עם רגליים צרות וארוכות במיוחד, כדי שהנעל תהיה נוחה ומחמיאה כדאי לבחור בנעל מתאימה, כמו למשל נעלי סירה, נעלי סניקרס ונעלים ארוכות וצרות. יש נשים עם כף רגל עבה וחשוב מאוד לבחור לכף רגל כזו נעל מתאימה ורחבה.

בחירת נעל צרה מידי כאשר ישנה רגל רחבה תגרום לכאבים בכף הרגל ולאי נוחות גדולה שתשפיע על ההליכה ועל הבריאות הכללית.

למה עוד כדאי לשים לב כשקונים נעלי נשים באינטרנט?

כדאי לשים לב לאותיות הקטנות – מאיזה חומר הנעלים עשויות? האם יש ניסיון טוב או רע עם חומר זה והאם יש צורך בנעל שנושמת. נעלי עור הנן נעלים איכותיות שנשמרות לאורך זמן. יתרון גדול שלהן על נעלים אחרות בקנייה אונליין היא העובדה שהן מתאימות עצמן לכף הרגל. העור הנו חומר שבמהרה מתאים עצמו לכף הרגל, הוא גמיש, מונע כניסה של נוזלים ומאידך מאוורר את כף הרגל, מכל סיבות אלו ועוד אנשים מעדיפים נעלי עור.

נעלי נשים קונים בחכמה 

לסיכום, כאשר קונים נעלים חשוב:

  • לשים לב לכל הפרטים הקטנים,
  • לבחור אתר אמין, גדול, עם הרבה סגנונות ודגמים
  • וכמובן עם פירוט מדויק של המוצרים.
  • כדאי לבחור אתר נעלי נשים מקצועי שמחזיק במדיניות משלוחים נוחה והחזרים במידת הצורך
  • וכמובן אתר מוכר ואמין - שמציב את השירות במקום הראשון