"תוכן דיגיטלי הוא הבסיס לכל בעל עסק או נותן שירות", אומר גל חזיזה, הבעלים של חברת buypost המתמחה בתחום התוכן הדיגיטלי ופרסום באתרי האינטרנט המובילים ביותר בישראל. "פרסום מאמרים ב-"וואלה", "ישראל היום", ynet וגם אתרים מקומיים שונים מאפשרים לכם להגיע לקהל יעד רחב, בקלות ובמהירות וגם ליצור בעבור עצמכם מוניטין טוב".

איך זה עובד בדיוק ומה חשוב לדעת על יצירת תוכן דיגיטלי אפקטיבי? הנה כמה טיפים חשובים, מפי גל חזיזה.

&feature=emb_title

חשיבות התוכן הדיגיטלי

מאמרי תוכן המתפרסמים באתרי האינטרנט השונים, ובעיקר באתרים בעלי תפוצת הקוראים הגדולה ביותר, יאפשרו לכם לייצר "לינק איכותי" אל האתר שלכם, להגדיל את החשיפה אל השירות או המוצר שלכם וכמובן לייצר עבורכם נראות דיגיטלית. בעולם של היום, בו אנחנו מתחילים את החיפוש שלנו ב"גוגל" – בין אם עורך דין, רואה חשבון, אינסטלטור, ספר, קוסמטיקאית או כל בעל מקצוע אחר, אנחנו חייבים לייצר עבורנו את הנוכחות הדיגיטלית. אם אנחנו לא שם, כאילו לא היינו קיימים בכלל. בעל עסק שמשקיע בתוכן מראה השקעה ישירה בלקוחות העתידיים שלו. יחד עם זאת, חשוב שהתוכן אותו אנחנו מייצרים יהיה בעל משמעות.

יצירת תוכן אפקטיבי

איך יוצרים תוכן אפקטיבי, כזה שידבר אל הלקוחות שלכם מצד אחד וגם יאפשר לכם לייצר תדמית איכות? בשביל זה מומלץ להשתמש בכותבי תוכן מקצועיים שיודעים לייצר עבורכם את התוכן הטוב ביותר. בין אם מדובר בכתבת תוכן תדמיתית, כתבת תוכן שהיא המלצה עליכם או על השירות שלכם או כתבה במתכונת של ראיון, תוכלו "לדבר" אל הלקוחות שלכם. תוכן טוב הוא תוכן שנכתב בצורה ראויה, שיווקית מצד אחד, אך לא אגרסיבית מן הצד השני. החוכמה היא לחדש עבור הקוראים, לייצר עבורם עניין במהלך קריאת התוכן כאשר התוצאה תהייה תדמית נכונה שלכם בפלטפורמה הדיגיטלית. כמו שלא כולנו נולדנו מהנדסים, כך לא כולנו נולדנו כותבים, לכן, השימוש בכותב תוכן מקצועי יוכל לעסוק עבור העסק שלכם את ההבדל בין תוכן אפקטיבי ונכון לבין מאמר שלא יצליח להגיע לאן שצריך.

חשיבות המאמר הייחודי

אם יש משהו שגוגל לא אוהב, זה כפילויות. לרוב, כתבת תוכן אחת, גם אם היא בעשרת האתרים הנצפים ביותר בישראל, לא תהייה מספקת בכדי לתפוס את העין של הגולש ולשם כך יהיה צורך במספר כתבות. יחד עם זאת, לא ניתן לשכפל את הכתבות או להעתיק אותם. כל כתבה חייבת להיות ייחודית, חד פעמית. ניתן כמובן לעשות שימוש באותם החומרים, אך יש לשכתב אותם, לייצר כותרות שונות, להשתמש בתמונות אחרות. הרעיון יכול להיות אותו הרעיון, אך הכתבה חייבת להיות שונה.

להגיע לאתרים הגדולים ביותר

כתבת תוכן אינה יכולה להתפרסם סתם כך באיזה אתר נישה, כזה שיש בו מעט גולשים. בכדי למקסם את התוכן הדיגיטלי שלכם, מומלץ לפרסם את המאמר באחד או יותר מעשרת האתרים המובילים בארץ, כמו "ישראל היום", "וואלה" וכמובן גם באתרי מקומיים המעניקים התמקדות במישור העירוני. איך עושים את זה? לשם כך יש לפנות אל חברה המספקת את השירותים הללו, שהרי, לא כל אחד יודע או יכול להגיע ישירות לאתרים הללו. השימוש בחברת תוכן ומאמרים מקצועית תוכל לספק עבורכם את החבילה הכוללת, החל מתכנון אסטרטגיית התוכן ועד לפרסום ומקסום הנראות הדיגיטלית שלכם.

רבים חושבים כי כאשר מדובר בפרסום מאמרים באתרים הגדולים העלויות הן עצומות, אך הדבר לא תמיד נכון. ניתן להשקיע סכומי כסף לא גדולים, בשונה מקמפיין פרסום של באנרים לדוגמא, כדי להיות לא פחות אפקטיביים. בשונה מאפשרויות פרסום אחרות, התוכן הממומן הוא למעשה השליט הרציני כיום וכל בעל עסק או נותן שירות יכול לעשות בו שימוש עבור הצרכים שלו.

להביא את הלקוח אליכם

ישנם סוגים של מאמרים, החל ממאמרי SEO שנועדו לייצר לינקים אל האתר שלכם ולסייע בתהליך הקידום האורגני של האתר וכלה במאמרי תדמית. התפקיד של מאמר תדמיתי הוא להוות מקפצה אל לקוחות פוטנציאליים, אך חשוב מאוד להיות עדינים, וזה בדיוק ההבדל בין תוכן שיווקי אגרסיבי שלרוב ירחיק את הלקוח, לבין תוכן שיווקי אפקטיבי שיקרב אותו אליכם, ייצור אמון ביניכם לבין הגולש ובכך למעשה יגדיל את האפשרות שלכם לרכוש לקוחות חדשים. השקעה בתוכן היא השקעה בלקוח וזו השקעה, שכולנו יודעים, נועדה לטווח הרחוק.

כאשר מדובר בפרסום מאמרים ברשת מומלץ לתכנן מראש, לעבוד בצורה מושכלת ולהיעזר כמובן בגורמים מקצועיים. השקעה בתוכן דיגיטלי תניב לכם תוצאות לאורך זמן, תאפשר לכם לייצר את התדמית הנכונה ברשת, להגדיל את החשיפה אליכם וכמובן לשים אתכם על המפה הדיגיטלית. זה הרבה יותר פשוט וקל ממה שחושבים וניתן בהשקעה לא גדולה להגיע אל תוצאות אופטימליות.