סלקום טריפל – מה בתכל'ס מקבלים וכמה זה עולה לנו?

כשכולם מדברים על הסדרות החדשות של HBO, או על הסרט החדש של קוונטין טרנטינו ועל תוכניות ריאליטי כמו הקרדישיאנ'ס, או תכנית בישול ולייף סטייל שאסור לפספס - אתם בוודאי רוצים גם להיות מעודכנים בכל מה שחדש, וליהנות מתכנים חדשים שמציעות חברות הטלוויזיה, עבור מי שאוהב טלוויזיה טובה. סלקום טריפל מציעה חבילות תוכן משתלמות ומאפשרת מבצעים בהם הכל כלול - החל משירותי טלוויזיה, עד שירות אינטרנט מהיר, ערוצי VOD, ממירים ופשוט: חווית צפייה ותקשורת מעולה!

מה צריך לדעת על התכנים של סלקום TV?

סלקום TV מספקת תכנים טלוויזיוניים על גבי אינטרנט. החברה מציעה מגוון רחב של סדרות, סרטים, ערוצים מוכרים, ואפילו שירותי מזון ומוזיקה. חבילות 'הכל כלול' של סלקום טריפל מציעה את כל הערוצים בהם אפשר לגלות מגוון רחב של תכנים. סדרות כמו 'החברה הגאונה', 'שקרים קטנים גדולים', 'בלש אמיתי', סדרות לילדים, טלנובלות, סרטי דרמה אקשן ואימה, ערוצי ספורט מובילים וכולי: את כולם אפשר למצוא בסלקום TV. בין היתר אפשר לצפות בסרטים חדשים וקלאסיקות קולנועיות או בסדרות חדשות מהטובות בעולם, וליהנות מערוצים כמו ערוץ 12 ערוץ 13, כאן 11 וערוצי רדיו. החבילות מציעות ללקוחות מלבד צפייה בכול הערוצים גם אינטרנט 100 מגה VOD חינם, ממירים ע"פ הצורך ושאר שירותים.

איך מורכבות החבילות של סלקום טריפל?

חבילות סלקום TV טריפל יכולות להתאים עבור צרכנים חכמים שמחפשים את התכנים הטובים ביותר, את שירותי הצפייה מהירים והחכמים ביותר כמו גם שירותי אינטרנט מהיר, וחבילות הכול כלול במחירים נמוכים עבור צרכנים נבונים. כיום אפשר למצוא חבילות כמו:

- סלקום TV בלבד עם כל הערוצים וVOD בחינם + 2 ממירים וממיר בייסיק 1. החבילה במחיר של 99 שקלים.

סלקום טריפל 100 מגה מציעה הצטרפות אל סלקום TV וצפייה בכול הערוצים, אינטרנט 100 מגה, ממיר 4K והכול במחיר של 159 שקלים לחודש.

למה כדאי לבחור בחבילות של סלקום?

חברת סלקום היא אחת מהוותיקות בשוק הסלולר והאינטרנט. עם השנים הרחיבה החברה את פעילותה וכיום היא מציעה שילוב של חבילת תוכן וצפייה בשידורי לווין איכותיים עם שירותי אינטרנט ואפילו שילוב תכנים של נטפליקס. סלקום TV מציע מגוון רחב של תוכניות, ערוצים וסרטים כמו גם ערוצי מוזיקה, אוכל, לייף סטייל, ערוצי חדשות מובילים וכולי.

כיצד מוצאים את החבילה המתאימה ביותר לכם?

למזלנו התחרות בשוק התקשורת הובילה ליכולת של צרכנים לבצע השוואת מחירים בקלות. כיום יש אתרים ייעודיים בהם אפשר לבחון את כל החבילות לשירותים שאתם צריכים של כל החברות שנמצאות בשוק זה. באמצעות משתלם לי השוואת מחירים תוכלו לבצע השוואה קלה ובכמה דקות בודדות אפשר לעבור בקלות ממסלול אחד לאחר ובכך לחסוך כסף ולשדרג באופן משמעותי את כל הנוגע לשירותי התקשורת שאתם מקבלים.

סלקום TV מספקת:

  • צפייה באיכות HD.
  • ממיר VOD שמאפשר צפייה באיכות טובה .
  • סדרות וסרטים מובילים ואהובים.
  • חבילות טלוויזיה משתלמות.
  • ערוצי ספורט, ערוצי ילדים, לייף סטייל, אוכל אופנה ריאלטי וחדשות.
  • חבילות משתלמות במחירים נמוכים משמעותית מעבר.
  • שירות לקוחות איכותי וזמין.
  • חבילת הכול כלול שחוסכת בירוקרטיה .
  • חבילות בהן מאוגדים כלל השירותים שאתם צריכים ללא צורך בהתעסקות עם שירות של יותר מידי חברות וספקים.
  • שירות מחברה אחת אמינה, איכותית ועדכנית.

אז זה הזמן לבחור את חבילת הטריפל המשתלמת עבורכם ולבצע התאמה אישית ומעבר נוח ומהיר בין חברות או חבילות. בהצלחה!