המועצה האזורית בנימין ממשיכה במהפכת השירות והשיקה את מוקד השירות החדש  – מוקד 106. השירות החדש יכלול כלים דיגיטליים מתקדמים שפותחו עבור המועצה, ערוצי פניות למחלקות ותפקוד יעיל ומשולב של מוקד שירות -זמין בכל שעות היממה (למעט שבת) המטפל בכל פנייה עד לפתרונה.  

עד כה, לתושבי בנימין התאפשר לפנות למועצה בשתי דרכים: מוקד 1208 שטיפל בעיקר בתחום הביטחוני ובאמצעות פנייה ישירה למחלקות המועצה. 

אחת הפעולות המרכזיות של מוקד השירות החדש הינו הפרדת מוקד השירות הכללי מהמוקד הביטחוני, מתוך ראייה שנכון שכל מוקד יתמחה ויעסוק בתחומו. כל פניות השירות יוכלו להתקבל בפלטפורמות דיגיטליות בנוסף למענה האנושי.

בתוך כך קוצרו ונקבעו זמני שירות חדשים המבוקרים ומנוהלים על ידי מערכות מידע מתקדמות תוך הרחבת  סל השירותים שניתן לקבל דרך מוקד 106 החדש. בנוסף הכשירה מועצת בנימין צוות מיוחד שיפעל לאחזקת כבישים ומדרכות. הצוות החל לפעול בחודשיים האחרונים וכבר מאפשר למוקד השירות החדש להעניק טיפול מהיר ואפקטיבי למפגעים בכבישים ומדרכות בנימין.

במועצה אומרים כי מהפכת השירות שמועצת בנימין מקדמת היא אבן דרך משמעותית בבניית הקומה החדשה של יישובי בנימין ככוח עולה בהתיישבות ובלב מדינת ישראל ובעיקר כמקום שהכי טוב לחיות בו.

ראש המועצה ישראל גנץ אמר בעקבות חניכת המוקד החדש: "דגל השירות שהנפנו כמשימה ראשונה במעלה הוא תוצר של מחויבות  עמוקה שלי לדרך של איכות חיי התושבים בבנימין.  היום אנחנו יכולים להביט בסיפוק ולומר שאנו במקום טוב ובדרך הנכונה כשגם השירות לתושבי בנימין עולה קומה. תושבי בנימין זוכים כעת למוקד חדשני, מתקדם ומהיר, שיוכל לטפל ביעילות מרבית בתלונות התושבים וויסות הפניות בצורה מקסימלית וללא בירוקרטיה ובכך איכות חיי התושבים תעלה ותעניק מרחב שקט של מענה יעיל, מהיר והכי אפקטיבי עבור התושבים".

"הקרדיט להתחדשות המהפכנית בשירות  מגיע לעובדי המועצה. המסירות והמחויבות של משרתי הציבור שלנו הם תנאי להצלחת המסע של בנית הקומה החדשה בבנימין. את המהלך לפרטיו הוביל מנכ"ל המועצה יהודה אליהו עם האגף לאיכות השירות, ואני מבקש להודות להם בשם כל התושבים על כך".