שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט, הגיב הלילה (ה') לדברים שאמר פרויקטור הקורונה פרופסור נחמן אש, בתדריך שקיים הערב בעקבות העלייה בתחלואת הקורונה, כי סגר שלישי עומד על הפרק: "עבור עסקים רבים זה לא Black Friday אלא יום שישי השחור. גם בעלי העסקים ששרדו את שני הסגרים הראשונים כבר לא ישרדו את הסגר השלישי". 

פרויקטור הקורונה: "סגר שלישי בהחלט על הפרק והוא תלוי בנו"

בנט אמר כי אם הממשלה היתה מתעסקת בטיפול בקורונה לא היינו מדברים על סגר שלישי: "אמרנו שמי שמתפאר בסגר השני, יוביל אותנו לסגר שלישי. לו ממשלת האחדות של ביבי-גנץ לא הייתה מתעסקת אך ורק בפוליטיקה קטנונית אלא מרוכזת במשימה היחידה לשמה הוקמה - טיפול בקורונה - לא היינו מתקרבים לסגר השלישי. זהו הכישלון הגדול בתולדות ממשלות ישראל". 

יו"ר ימינה סיים ואמר כי "המדינה זקוקה עכשיו לממשלה משימתית שתשים בצד את כל האינטרסים האישיים והפוליטיים של מי שאמורים להוביל אותנו, ותתרכז אך ורק בשליטה בקורונה ובשיקום הפרנסה והכלכלה".

בתדרוך שערך הערב פרופ' נחמן אש, חשף הפרויקטור כי בכוונת משרד הבריאות להתחיל להשתמש בכלי חדש במלחמה בקורונה: "אני מודיע כאן שנייצר לאזרחי ישראל "דרכון ירוק". הדרכון יגדיר אנשים שהם בסכנה פחותה להדביק או להידבק. כבר בימים בקרובים נעביר לקופות החולים למעלה ממיליון בדיקות סרולוגיות לביצוע. על בסיס בדיקות הנוגדנים נדע מי  איננו בסכנת הדבקה והוא יקבל דרכון ירוק. את הדרכון יקבל גם מי שהחלים מהמחלה. אפשר לומר שהרמזור לא יהיה רק לגבי אזורים אלא גם לגבי אנשים".