תקופת הקורונה מציבה בפנינו אתגרים משמעותיים במגוון תחומים שונים בחיים, ועבור אינספור משפחות ישראליות גם החופשה המשפחתית השנתית בוטלה השנה בעקבות המגפה. בפועל לא מדובר במותרות בלבד- חופשה אחת לשנה היא דבר בסיסי ולגיטימי המסייע להתמודד עם העומס והלחצים של חיי היומיום בעידן המודרני, ובשנה בה הכל מסובך ומלחיץ עוד יותר מבדרך כלל, חופשה עשויה לספק מזור והקלה של ממש. עבור כל מי שמעוניין בכל זאת לצאת לחופה בימים אלו, נוכל להציע חופשה אולטימטיבית אשר עדיין זמינה עבור ישראלים, גם בקורונה – נופש בצפון ופעילות קיאקים לכל המשפחה!

שילוב מושלם בין טבע ונופים, פעילות משפחתית מגבשת ואתגר לילדים - קיאקים

בנהר הירדן, יובליו ושלוחותיו השונות, ניתן לצאת גם כיום לחופשה משפחתית מושלמת אשר תשלב עבורכם בין כל האלמנטים השונים שרק ניתן לבקש מחופשה משפחתית –

בצפון תמצאו את הטבע היפה והמרשים ביותר בארץ, שייט הקיאקים באתר קייקי כפר בלום מהווה פעילות משפחתית מגבשת, מהנה ולפרקים אף מעט מאתגרת ומלהיבה, והאירוח המוצע באזור זה הוא מפנק ומגוון. תוכלו למצוא צימרים מפנקים במיוחד, בתי מלון ממגוון סוגים, מקומות לקמפינג ואוהלים ואפשרויות רבות נוספות. כלומר – כל משפחה יכולה למצוא את סגנון החופשה המתאים ביותר עבורה, בהתחשב בפרמטרים כמו העדפות אישיות, הרכב משפחתי, תקציב וכו'.

הרעיון להציב את שייט הקיאקים במרכז החופשה המשפחתית (בררו על שייט החורף) נועד על מנת להעניק לחופשה זו "כותרת" מלהיבה ומשמחת אשר תדליק את הדמיון של הילדים ותלהיב אותם, כך שיוכלו להתחיל ולדמיין את ההנאה והריגוש הכרוכים בחתירה בקיאקים לאורך המסלול בירדן. בנוסף, חוויה ספורטיבית ומשפחתית מגבשת זו מהווה פעילות טובה לבנות סביבה את סדר היום של החופשה, ולשלב בין מנוחה ושקט לבין אתגר וריגוש. כך, כל בני המשפחה יוכלו ליהנות מהחופשה ולבחור את סוגי הפעילויות המתאימים והנעימים ביותר עבורם.

חופשה גם בתקופת הקורונה

מלבד ליתרונות הברורים של חופשה בצפון ופעילות קיאקים במרכזה, כמובן שיתרון משמעותי ביותר של חופשה מסוג זה בימים אלו הוא שהיא זמינה ונגישה עבורנו, בניגוד למשל לחופשות בחו"ל אשר כמעט ואינן אפשריות כלל כרגע. כבר מהאביב הקודם העולם כולו משותק למחצה ומרבית האפשרויות לטיסות לחופשות בחו"ל אינן פתוחות וזמינות. גם בארץ לא יכולים היינו לצאת לחופשה במשך תקופות ארוכות, וספציפית לאורך תקופות החגים (הן פסח והן חגי תשרי) בעקבות הסגרים שהוטלו בארץ.

עכשיו, כאשר אין סגר אך עדיין לא ניתן לטוס ורוב האטרקציות בארץ ובעולם עובדות במתכונת מצומצמת ביותר, אם בכלל, אנו נאלצים להסתפק בחופשות שכן זמינות עבורנו. במקרה של חופשה  

בצפון לא מדובר על התפשרות כלל – זו אחת החופשות האטרקטיביות ביותר אליהן ניתן לקחת את המשפחה, הן בקורונה והן בכלל, וניתן לקיימן באופן מלא ללא כל הפרה של הנחיות או כללי ריחוק חברתי.

שתהיה חופשה מהנה ונעימה!