הקורונה היא שעתם היפה של משחקי הרשת, שזוכים לפופולריות יתרה בזמן שחיי החברה נשארים בבית. כזה הוא המשחק הרשת הווירטואלי Among Us, המשחק שיצא כבר בשנת 2018 הפך לפופולרי בחודשי הקורונה. המשחק הוא למעשה גרסה אינטרנטית למשחק החברה המפורסם "הרוצח", בו השחקנים מנסים לגלות מי בניהם הוא הרוצח, לפני שיהרוג אותם.  כעת מדובר בגרסה משוכללת יותר ופרועה במיוחד.

Among Us הוא משחק מרובה משתתפים, בו יכולים לשחק בעת ובעונה אחת בין 4 שחקנים ל-10 שחקנים.  במהלכו תגלמו אסטרונאוטים המבצעים משימות במעברות החלל. בכל משחק נבחרים באקראי חלק מהשחקנים לשמש כ"רוצחים", זהותם נשמרת בסוד ולא ידועה ליתר השחקנים, וגם הם פועלים כיתר השחקנים ומבצעים משימות מזויפות, תוך כדי שהם מנסים לרצוח חברי צוות. המשתתפים גם יכולים לתקשר בניהם בעזרת צ'אט מיוחד בו הם יכולים לשוחח ולשתף בחשדות שלהם מי הרוצחים בחבורה.

חברי הצוות ינצחו אם יסיימו את כל המשימות לפני שירצחו, או אם יאתרו ויחסלו את הרוצחים. כדי שהרוצחים ינצחו, עליהם להרוג מספיק חברי צוות כך שמספר הרוצחים יהיה זהה למספר חברי הצוות, או כאשר מסתיימת הספירה לאחור של משימת החבלה.

המשחק הפך לכל כך פופולרי בתקופה האחרונה כשבספטמבר האחרון, כ-1.5 מיליון שחקנים שיחקו במקביל באותו הזמן. מעבר להנאה והמתח מדובר במשחק מצחיק ומהנה במיוחד, החל מהאנימציה הילדותית ועד לדיאלוגים המשעשעים בין המשתתפים. יש מצב שהגעתם עד השורה הזו, ולא הורדתם את המשחק?

להורדה לחצו כאן