האמת היא שסוף טראגי נהפך לאולד פאשן. אחרי שניסה להחליף את הרומנטיקה הפשוטה שסוגרת ב"הפי אנדינג" הוא נהיה שחקן מאוס על המסכים. אנחנו לא חייבים לזכור את הסרט כי הגיבור מת בסופו או שאחד מהאוהבים נהרג והם יישארו רחוקים לנצח. כולנו ציפינו ל"רומיאו וג'ולייט" חיובי יותר, מבטיח וזה שישפר לנו את חווית המחנק בגרון כשהבנו שלמרות שהם ניסו היקום פשוט לא מאחל להם לחיות ביחד לנצח.

ד"ר ת'ורן היא חוויה מתקנת. בתקציר הסדרה נרקם סיפור אהבה בין מעמדי כאשר העלמה בשם מרי ת'ורן, חסרת הקשר יחוס מפואר שגדלה בידי דודה רופא הכפר נקשרת בתחושותיה עם פרנק גרשם, בן למשפחת אצולה מפוארת אשר ירדה מנכסיה. פרנק נשלח למצוא לעצמו רעיה שתחזיר את מצבה הפיננסי של המשחה ליציבות ולכבוד שהיו רגילים לחנוך, ובדרך טועה ומתאהב באחת הלא נכונה.

&feature=youtu.be

ג'וליאן פלואוז, תסריטאי הסדרה לא מפחד להכות עם סוף טוב ומחזיר את טעם "האהבה המנצחת"  שערבה לנו לחך לפינלה. וכך רגשותיהם של הזוג הנקרע בין שני העולמות מנצחות הכול. בדרמה הקלאסית מתנהלים מאבקים משפחתיים בין הפרקים במטרתם להפריד את הזוג על רקע הכבוד והחוסר תועלת שרואה המשפחה בכלה המיוחלת שבחר ילדם בפזיזות, הם מנסים לחבל ברומן ומי שעוצר בידם הוא הרופא, המכנה את עצמו האב. ביעילות ובהתרחשויות בעלות הומור ת'ורן מוביל את הזוג לחיות את הרומן שלהם בחופשיות וקוטע כל התערבות חיצונית מזימתית.

המיני סדרה ד"ר תורן מלמדת אותנו על ימי הביניים אז גם הייתה מלחמת אהבה מול שחקן כ"כסף", גם בחברות שמרניות ומנומסות היה לכלוך ופגיעה בשם הכבוד ולא רק אנחנו, הדתיים מדברים על הרבה מעבר להתאמה תלוית בסיס אופי.

ערוץ TOV, עושה סוף לתכנים אסורים, אלימות, והחפצת נשים: השירות שכולל סדרות וסרטים נקיים מציע תוכן וידאו מצונזר לכל הורה ואדם שרוצים להימנע מסצינות מיניות, אלימות והחפצה. התוכן ניתן לסינון בכמה רמות, באופן שמתאים את עצמו להעדפות הצופה - הלכתיות, ערכיות או מוסריות. כחלק מרמות הסינון יכולים הצופים לקבוע במהלך הצפייה, מה לראות ומה לא, באמצעות פופ-אפ, התראה מה עשוי לקרות בשניות הבאות ולהכריע לעצמם. 

אז איך זה עובד?

הבקרה על התכנים נעשית בשלוש רמות: ראשית, החברה מעסיקה עורכי ועורכות תוכן, המכירים את המורכבות הגדולה של תכנים פוגעניים המסתובבים ברשת. עורכי התוכן עוברים מראש על כל תוכן ותוכן שנרכש, ובודקים שמדובר בתוכן איכותי ורלוונטי. שנית, בתכנים הטובים שבכל זאת מופיעים בהם קטעים בעייתיים, בוצעה עריכה מינורית וקלה. חשוב להדגיש כי בכל תהליך העריכה נשמר התנאי הבסיסי של אי פגיעה בעלילה. ואחרונה: החברה בנתה גם מערכת ייחודית לערוץ TOV בה המשתמש יכול לקבוע באופן אישי את רמת הסינון בה הוא מעוניין: האם לראות קטעים מסוימים או להימנע מצפייה בהם, מערכת זו בעצם מעבירה את השליטה בצפייה אל המשתמש עצמו, דבר שעד היום לא היה קיים.