שואלים את עצמכם מהם הדברים שעליכם לבדוק לפני רכישה של מוצר חשמלי חדש? במאמר הזה נכין לכם רשימה קצרה של טיפים שיעזרו לכם להפוך כל רכישה למושכלת. בפעם הבאה שאתם מתכוונים לקנות מוצר חשמלי לבית, קחו בחשבון את הטיפים הללו, שכן אנו בטוחים שהם יעזרו לכם.

  • קנייה מיבוא מקביל – כמעט תמיד ניתן למצוא מוצרי חשמל אשר נמכרים ביבוא במקביל במחיר נמוך משמעותית בהשוואה למוצרים שנמכרים על ידי היבואן הרשמי.  רק שימו לב כי אם אתם בוחרים לקנות דרך יבוא מקביל, האחריות שתקבלו לא תהיה כמובן דרך היצרן המקורי של המוצר. בין אם תחפשו מייבש כביסה ובין אם כל מוצר חשמלי אחר, תמיד המחירים יהיו נמוכים יותר.
  • אתרי קופונים – הטרנד של שימוש בקופונים צבר תאוצה אדירה בשנים האחרונות, ולא בכדי. במקרים רבים ניתן למצוא באתרי קופונים מבצעים משתלמים במיוחד שיוכלו לחסוך לכם לא מעט כסף.
  • רכישה באילת – כמובן שאם כבר יוצא לכם לטייל באילת, אז יהיה כדאי לכם לבקר בחנויות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, אשר נחשבות למוקד עליה לרגל בקרב תיירים רבים. מחירי המוצרים כולם ללא מע"מ ומוצעים במחירים הטובים ביותר בארץ.
  • השוואת מחירים אונליין – ניתן לעשות שימוש באתרים כמו זאפ כדי להשוות מחירים בקלות ובמהירות. אתרים מהסוג הזה יחסכו לכם זמן בחיפושים אחר המוצר במחיר המשתלם ביותר ויעזרו לכם למצוא את העסקה הכי טובה.
  • בדיקת הדירוג האנרגטי – מוצרי חשמל מגיעים עם דירוג אנרגטי מוגדר שיעזור לכם להבין עד כמה המכשיר זולל חשמל. הסקאלה נעה בין דירוג מינימלי G לבין דירוג מקסימלי A+++. לרוב מכשירי חשמל חסכוניים יותר יעשו שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, כמו אינוורטר למשל. אם תרצו לחסוך בהוצאות החשמל השוטפות, נמליץ לבחור אך ורק במוצרי חשמל עם דירוג אנרגטי גבוה.
  • אחריות – על פי תקנות הגנת הצרכן, נקבע כי על כל רכישה של מוצר חשמלי במחיר שעולה על 150 שקלים, הלקוח זכאי לקבל אחריות של שנה. כמובן שבהתאם לסוג המוצר שתקנו, משך האחריות יכול להשתנות, כך שרצוי לבדוק זאת טרם הרכישה.
  • קריאת סקירות מוצרים – ניתן גם למצוא אתרים שעוסקים בסיקור של מוצרי החשמל הטובים ביותר. כך שאם למשל תרצו לקנות מכונת כביסה מומלצת, תוכלו לקרוא על המכונות הטובות ביותר לשנת 2020 ובכך להחליט בקלות במה יהיה כדאי לכם לבחור.

תזכרו כי רכישה של מוצרי חשמל בצורה נבונה עשויה לחסוך לכם לא מעט זמן וכסף. אם חשוב לכם לקנות אך ורק מוצרים שבאמת שווים את הכסף שלכם, אנו בטוחים שהטיפים שהזכרנו יוכלו לעשות לכם סדר לפני כל רכישה.

לפעמים עצות פשוטות יכולות לעשות הבדל של ממש ברכישת מוצרים מכל סוג. אז לקראת הפעם הבאה שאתם צפויים לקנות מוצר חשמלי כדאי לכם לקחת את הזמן ולסקור היטב את המוצרים שמוצעים לכם על ידי החנויות השונות. היעזרו בסקירות, מדריכים, השוואות מחירים, קופונים וכל דרך אחרת שתהיה קיימת על מנת להפוך את הרכישה שלכם לחכמה.