הבוקר (ב') נתלה שלט מחאה בכביש המוביל ליישוב יצהר "כביש זה מוביל ליישוב יצהר - הכניסה לערבים מסוכנת" וזאת במחאה על החלטת מח"ט שומרון רועי צוויג כי לא תאסר כניסת ערבים ליישוב וזאת בניגוד לנוהל הקיים מזה 30 שנה מהקמת היישוב כי ערבים אינם נכנסים ליישוב.

השלט נתלה בשלוש שפות והוא מדמה את השלטים אותם תלו בצה"ל בכניסה לכפרים ערביים ברחבי יו"ש, אשר מזהירים ישראלים כי הכניסה לשטחים אלו אסורה ומסוכנת.

א' תושב היישוב סיפר: "שוב מערכת הביטחון מתערבת לתושבים בעניינהם הפנימיים. לצה"ל נראה הגיוני ולא גזעני לאסור כניסת יהודים למעל 70% משטחי יו"ש, אבל פתאום מפריע לו שיש יישוב שמחליט להקפיד על עבודה עברית ושומר על ביטחון תושביו.

מארגון תג מאיר נמסר: "החלטת היישוב יצהר למנוע כניסת ערבים לתחומיו, לא כל שכן הצבת שלט שמזהיר מפני סכנה אפשרית, הן פעולות מביישות הראויות לגינוי מצד החברה הישראלית כולה. בשבוע בו נקראת פרשת בראשית ראוי שיזכרו תושבי יצהר כי כל בני האדם נבראו בצלם אלוהים". 

זמן קצר לאחר מכן, שוטרים ממשטרת אריאל הגיעו לעלייה ליישוב יצהר והורידו את שלט המחאה אותו תלו התושבים מוקדם יותר. השוטרים קרעו עם סכינים את השלט והפילו את השלט לרצפה.