רוב בני האדם לא אוהבים נוכחות של טרמיטים אצלם בבית או בעסק, וכמובן גם לא במבני ציבור דוגמת בתי כנסת, בתי ספר, גני ילדים, מתנ"סים וכו'. בחלק מהמקרים מדובר ברתיעה מפני החרקים ובמקרים אחרים החשש מפני נזקים שונים שהם עלולים לגרום. במקרה של טרמיטים, הנזק עלול להיות חמור במיוחד, ולכן גם הטיפול חייב להיות מקצועי במיוחד - רק חברה כמו סטופ טרמיט שהמומחיות שלה היא הדברת טרמיטים יכולה להבטיח מענה אפקטיבי לבעיה, ולא רק להבטיח אלא גם לקיים.

יש לכם טרמיטים בבית? פנו לחברת סטופ טרמיט

למה חשוב להזמין מומחים לטרמיטים?

עם רוב סוגי החרקים - נמלים, תיקנים גרמנים, תיקנים אמריקאים, עכבישים וכו' - כל מדביר כמעט יודע להתמודד. למעשה, בחלק מהמצבים אפשר לבצע ריסוס ביתי והוא יספק את התוצאות הרצויות. לעומת זאת ריסוס נגד טרמיטים, או כל פעולה אחרת נגדם, כבר מחייבת בקיאות ספציפית אם רוצים לנצח במערכה.

סיבה אחת לכך היא שהטרמיטים הם חרקים בעלי יכולת הישרדות גבוהה. לדוגמה, אם הם מזהים מתקפה עליהם, הם יכולים להתחפר בעומק של 5 מטרים (!) באדמה. בנוסף, רמת התקשורת ושיתוף הפעולה בין החרקים הזעירים במיוחד האלה היא אחת הטובות ביותר בעולם החרקים. אם הם לא היו משתמשים בה נגדנו, אפשר היה אפילו ממש להתפעל ממנה. בנוסף, הטרמיטים מתרבים מהר מאוד ומושבה שלהם יכולה לכלול גם מאות אלפי עד מיליוני פריטים. כשמוסיפים לתמונה את העובדה שהם ניזונים מתאית, שנמצאת בעץ ובמיוחד ברהיטים, וגם במשקופים ובקירות, מבינים עד כמה חמור עלולה להיות הפגיעה עקב נוכחות של מושבת טרמיטים בדירה, בחצר, במשרד וכו' - הנזק לתשתיות עלול לחייב עבודות שיקום בהיקף כספי עצום, וגם נזק "רק" לשולחנות, ארונות, שידות וכו' יכול להצטבר לכדי עשרות אלפי שקלים (וזאת מכבר כמובן לאי הנעימות שיוצרת הנוכחות שלהם במרחבי המגורים והעבודה שלנו).

מה כוללת הפעולה נגד הטרמיטים?

בגלל כל המאפיינים הנ"ל של הטרמיטים - שאגב, שייכים למשפחת התיקנאים, למרות שרוב הסוגים דומים יותר לנמלים - נדרשת פעולה כוללת ומשולבת. 

חברת סטופ טרמיט אמונה על ביצוע כל הפעולות ההגנתיות וההתקפיות ביחס לטרמיטים. הצעד הראשון במסגרת הדברה נגד טרמיטים הוא תמיד מיפוי מלא של השטח, כדי להבין היכן נמצאים החרקים. בהקשר הזה כדאי לדעת שבארץ יש מספר סוגים של טרמיטים, כשחלק מהם בונה את הקן בתוך האדמה, ואחרים מקננים בתוך עצים.

אם הטרמיטים בחצר חשוב מאוד למנוע מהם גישה לבית, וזאת באמצעות מחסומים על בסיס חומרים כימיים מתאימים. בכל מקרה חובה לבודד את הקן או המושבה כדי לעצור את התפשטותה. על-מנת לחסל את הטרמיטים אפשר להשתמש בפיתיונות ייעודיים, קידוח חורים והחדרת חומר ההדברה (בצורת קצף או ג'ל), איוד (הדברה מבוססת גז) ועוד אופציה היא צביעת קירות ומשקופים עם צבע מיוחד שמכיל חומר שקוטל את הטרמיטים.

חברת סטופ טרמיט מיומנת בביצוע כל הפעולות הנ"ל, ולכן כל המלצה שלה מבוססת על האינטרסים של הלקוח בלבד ומובילה לבית נקי מהחרקים המזיקים במיוחד.