במסגרת הישיבה השבועית של סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה, התקיים היום (ב') טקס מצומצם לכבוד ראש השנה במעמד השר לביטחון הפנים ח"כ אמיר אוחנה, מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, ובהשתתפות סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה.

השר לביטחון הפנים, ח"כ אמיר אוחנה נשא דברים והתייחס למאבק השוטרים בנגיף הקורונה: "משטרת ישראל נמצאת בחזית המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה – מאבק לאומי ויותר מזה, חובק עולם. אף שוטר לא התגייס למשטרה למטרה זו, רובכם התגייסתם כדי להוביל את המאבק בפשיעה ובטרור. אך עת צרה היא לישראל ומשטרת ישראל התגייסה כדי להושיע אותו. לכן, הקדישה משטרת ישראל את מיטב שוטריה כדי לוודא שכמה שיותר אזרחים מקפידים על הכללים שהם ורק הם יביאו לניצחון גם בחזית הזאת. 

צילום: דוברות המשטרה

"ארבע חודשים אני איתכם" הוסיף השר אוחנה, "בהם למדתי להכירכם, מפקדות ומפקדים, קצינות וקצינים, שוטרות ושוטרים, לוחמות ולוחמי מג"ב, מתנדבות ומתנדבים, וחשוב מכל, למדתי, למרות המסיכות ועל אף הריחוק החברתי, כמה מורכב, כמה קשה וכמה לעתים כפוי טובה זה, להיות שוטר.  אז בשמו של הציבור, הרשו לי לומר לכם תודה. תודה על השעות, תודה על הימים, תודה על הלילות, תודה על החגים. תודה על המשמרות הארוכות ותודה על ההקרבה. שנה טובה ומתוקה לכולכם, ומכל הלב: תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה".

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן התייחס למשימות משטרת ישראל בהמשך מאבק בהתפשטות נגיף הקורונה ואמר: "השנה שחלפה הייתה שנה רווית פעילות במציאות מורכבת, ולצידה גם הישגים לא מבוטלים. במשטרת ישראל משרתים שוטרים הפועלים תוך שליחות ונכונים בכל רגע נתון לשמור בנחישות על מרקם חייהם של אזרחי המדינה בתקופה רגישה ונפיצה זו. זוהי הזדמנות עבורי להביע הערכה רבה על עבודתם של המפקדים והשוטרים הפועלים באומץ לב ובמקצועיות למען אזרחי ישראל".

עוד אמר ניצב כהן: "גם בתקופה זו, אנו פועלים במגוון המשימות העומדות לפתחנו, ובהם טיפול בפשיעה, שמירה על הסדר הציבורי, משימות ביטחון פנים, אכיפת תקנות הקורונה ועוד. המשימות והאחריות המוטלת על כתפינו, מחייבת אותנו לנהוג בממלכתיות ובאחריות, תוך שיתוף פעולה מלא עם הגופים הממשלתיים וגורמי אכיפת החוק.

בהמשך דבריו התייחס מ"מ המפכ"ל להיערכות המשטרה בחגי תשרי: "כלל מערכי המשטרה, הקצינים והקצינות, השוטרים והשוטרות, לוחמי מג"ב והמתנדבים, יהיו פרוסים ברחבי הארץ, ויבטיחו שעם ישראל יעבור את החגים בבטחה ובשלום. השנה, בשונה משנה קודמת, משטרת ישראל תידרש גם למשימה של שמירת בריאות הציבור ותתפרס בכלל הערים והצירים למימוש הסגר כמשימה מצילת חיים. שנה טובה לכולם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן