עונת החגים בפתח, אנחנו רוצים וגם חייבים לשמח את בני המשפחה, חברים, אנשים שאנחנו עובדים איתם, ההורים, חתן וכלה, וכן גם לעצמינו. 

לפעמים הרצון לצאת מהקופסא הוא מיותר, דווקא המתנות הכי מתבקשות, הן הבושם שישמח את לב המקבל או המקבלת, סט מצעים חדש שירענן את חדר השינה, לחובבי המטבח סיר חדש שיפאר את המדף יפאר גם את הלב, ובקבוק יין טוב לצד המתנה או מתנה בפני עצמה הוא תמיד סיבה לחגיגה. 

לדבריה של עדנה גלבוע מטפלת משפחתית חשוב  בהחלט להתחשב בגיל, כי צעירים בגיל וברוח יאהבו יותר ג'אדטים ודברים עדכניים ולא שגרתיים. לשמרנים ולמבוגרים נלך על הקלאסה של שעונים/ ארנקים/ יודאיקה וכדומה. 

וכן חשוב מאד כשקונים מתנה לחשוב על טיב הקשר, האם מדובר באח, בן, חתן, או שכן שחייבים לו הכרת הטוב? ולפי טיב הקשר לרכוש את המתנה. 

כן כדאי להתחשב בעיסוק של מקבלי המתנות, במתנה שתשמש אותם בבית או במשרד, האם המתנה באה לפנק ולא רק לענות על פונקציה , האם המתנה מיועדת לשעות הפנאי בחג שאז אפשר בהחלט להעניק משחקי קופסא לכל המשפחה. 

ולסיום זכרו את ההקדשה על המתנה. מתנה הופכת לאישית ומשודרגת עשרות מונים כאשר חרוט עליה שם או משפט אישי. אם אתם מתכוננים להעניק עט יוקרתי או מציתים, מאפרות, מוצרי עור ועוד – המתנה תהפוך ייחודית יותר.

החגים כבר פה, אספנו עבורכם את מיטב הרעיונות לחגים, והעיקר שיהיה חג שמח.

צ_לו עץ ל-3 בקבוקים עם 2 גנטלמן כוסות 299שחצילום: ג'נטלמן

שואב אבק המשביר לצרכןצילום: יחצ

 

סט תיקי רחצה סקארהצילום: סקארה

מארז 2 מחבתות, 20 סמ + 24 סמ, עם ציפוי Non Stick איכותי, בגימור דמוי שיש סולתםצילום: סולתם

 

תיק סנדי סאמר 120 שח רנואר צילום: אלעד חיזקיה