עמותת "עזר מציון" חנכה בשבוע שעבר בטקס חגיגי את סניף פתח תקוה החדש ברחוב השושנים בעיר. בטקס השתתפו רב העיר הרב מיכה הלוי, ראש העיר רמי גרינברג, הרב חנניה צ'ולק יו"ר "עזר מציון", ד"ר ברכה זיסר, ח"כ אליהו ברוכי, משה ישראלי מנהל הסניף, עובדים, אורחים ומתנדבים.

סניף פתח תקוה, שפועל כבר 25 שנים, מעניק מגוון רחב של שירותים לטובת אוכלוסיית החולים והקשישים בעיר ובאזור, בשיתוף האגף לשירותים חברתיים בעיר. בין השירותים הניתנים בסניף: הסעות באמבולנסים וברכבי מתנדבים, השאלת ציוד רפואי ושיקומי, מערך רחב של מתנדבים בבתים ובבתי החולים, סיוע ותמיכה בקשישים כולל שירותי מטפלים ומטפלות, שירותי רווחה – סמך מקצועי, סיוע למתמודדים עם בעיות נפשיות, תמיכה וסיוע למשפחות חולי אלצהיימר, מערך  ההתנדבות 'מחוברים לחיים', מועדוניות, מעונות יום שיקומיים ועוד. מעטפת תמיכה זו ניתנת מדי שנה לכ- 17,000 איש.

עיריית פ"ת שותפה כבר שנים רבות בעשייה ובפעילות של עמותת "עזר מציון" למען החולים והקשישים בעיר ומחוצה לה. העירייה הקצתה את הקרקע שעליה הוקמו 'בית אורנית' 
ו'בית המאגר הלאומי לתורמי מח עצם' הממוקמים ברחוב קפלן ומגישים סיוע תומך ומציל חיים לחולים בארץ בעולם. גם הסניף החדש הוקם על קרקע שהוקצתה ע"י העירייה.

ראש העיר רמי גרינברג: "עמותת "עזר מציון" עושה מלאכת קודש כבר שנים למען הקהילה, לטובת הנזקקים והחלשים. מבנה זה אשר אנו חונכים ישמש את העמותה להמשך פעילותה וכמובן יעמיק את הקשר לעיר, וירחיב את מגוון השירותים והסיוע אותם היא מספקת לתושבי העיר והאזור. אנו מוקירים תודה לעזר מציון על כל העשייה, על כל הפעילות, לא רק בפתח תקוה אלא בעולם כולו. אני מודה לרב חנניה צ'ולק יו"ר עמותת "עזר מציון" על שיתוף פעולה מצוין לאורך כל הדרך, גם בימי הקורונה, ותודה מקרב לב גם לכל הפעילים והמתנדבים. יישר כוח!".

הרב חנניה צ'ולק: "עזר מציון מודה למר רמי גרינברג ראש העיר, על האמון ועל השותפות העמוקה בפועלנו למען אלה הזקוקים לנו. אנו שמחים כי זכינו בשותפים כאלה ומקווים להמשיך ולעשות יחד למען החולים בעיר ובסביבתה". בסיום הטקס העניק הרב לראש העיר "אות מציל חיים" כהערכה על שיתוף הפעולה".

בימים אלו עמותת עזר מציון יוצאת בקמפיין התרמה. תורמים עכשיו להצלת חיים >>