בסקר מנדטים שהתפרסם הערב (א') בחדשות 13, מתברר כי הליכוד בראשות בנימין נתניהו שומר על כוחו ומקבל 31 מנדטים, בעוד שותפתם הבכירה לקואליציה כחול לבן עם בני גנץ תקבל רק 11 מנדטים במידה והבחירות היו נערכות היום. יש עתיד – תל"ם של יאיר לפיד זוכה ב-19 מנדטים, וימינה עם נפתלי בנט מקבלת 18 מנדטים.

הרשימה המשותפת עם 13 מנדטים, ישראל ביתנו ואביגדור ליברמן עם 8  מנדטים, ש"ס של אריה דרעי עם 7 מנדטים, יהדות התורה עם 7 מנדטים ומפלגת מרצ עם 6 מנדטים.

המפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה: מפלגת העבודה, גשר של אורלי לוי אבקסיס, דרך ארץ של האוזר והנדל והבית היהודי.

בעקבות התוצאות תמונת הגושים שומרת על אותה מגמה, כשגוש הימין עם 63 מנדטים וגוש המרכז שמאל עם 49 מנדטים. ישראל ביתנו עם 8.

יש לציין שחברי ימינה ציינו בתקופה האחרונה כי הם "לא בכיס של נתניהו" ולא מבטיחים שימליצו עליו במקרה של בחירות נוספות. גם חברי ש"ס ויהדות התורה טענו כי בבחירות חדשות הם לא יהיו חלק מבלוק הימין כפי שהיה במערכות הבחירות האחרונות. 

נתניהו עדיין מוביל במידת ההתאמה לראשות הממשלה - ובפער ניכר

סקר נוסף שנערך כי 59 אחוזים מהציבור חושבים שהממשלה לא מנהלת היטב את ההסלמה בדרום. מחצית מהציבור, חושבים שהשיקול שמנחה את נתניהו בניהול המערכה הפוליטית הוא עתידו האישי-משפטי, ברקע ניהול התיקים נגדו.
 
לשאלה מי הכי מתאים לכהן כראש ממשלה, בנימין נתניהו מקבל 38 אחוזים, 17 אחוזים טענו כי יו"ר ימינה, נפתלי בנט מתאים לתפקיד, אחוזים תמכו ביאיר לפיד ורק תשעה אחוזים חושבים שראש הממשלה החליפי בני גנץ מתאים לתפקיד.