בניית קישורים חיצוניים  

כל בעל אתר או בעל עסק שמנסה לקדם את האתר שלו באינטרנט שמע בשלב זה או אחר על בניית קישורים חיצוניים. את המילה קישור כולם מכירים משום שהיא כתובת דף אינטרנט שצריך לקבל כדי להיכנס לתוכו. אולם הם משמשים גם כדי לשווק ולמכור את המוצרים שלכם לאנשים, והניע אותם ללחוץ עליהם כדי שיוכלו להכיר אתכם ואת האתר שלכם. במקרים האידיאליים הם גם מניעים אנשים פשוט לקנות מכם מה שיש לכם להציע להם.

מהי בניית קישורים?

קניית קישורים  היא פשוט פרסום הקישור לאתר שלכם באתר תוכן אחר. כך אנשים מוצאים אותו, לוחצים עליו ומגיעים אליכם. הסיבה שהם לוחצים עליהם היא משום ששילבתם אותו בתוך טקסט שרלוונטי לחיפוש שלהם ומעניין אותם במיוחד, אחרת לא היו מגיעים לשם ממנוע החיפוש. מלאכת המחשבת של שילוב הקישור לאתר שלכם, או לדף הנחיתה, היא עבודה שדורשת התאמת אתרי תוכן זה לזה. יש מי שמוכן לעשות זאת חינם ויש מי שישמח לגבות תשלום על כך.

דרוש תוכן איכותי בלבד

הסיבה היא שאי אפשר להביא טקסט שאינו קשור לאתר התוכן מבלי לאבד נקודות דירוג במנוע החיפוש של גוגל וחשוב לשמור על תהליך בניית פרופיל קישורים טבעי. גוגל רוצה איכות ורוצה רלוונטיות ואם התוכן שלכם אינו רלוונטי הוא לא יחשב אתכם במניין הקישורים שכן צריך לחשב, במילים אחרות. כך שכל בחירה של אתר שבו תפרסמו את הקישור שלכם צריכה להיעשות בהתאם לאיכות הדירוג שלו בגוגל. אם מדובר באתר חדשות גדול ומפורסם, למשל, אין ספק שזה ייחשב אמין יותר מאשר אתר קטן ולא מוכר לגוגל.

החלפת קישורים

הדרך הנפוצה ביותר לבנות את הקישורים באתרים שונים היא להזמין שירות בניית קישורים מחברת BEST LINKS  המציעה קניית קישורים איכותיים החלפת קישורים כדי ששניכם תיהנו מכך. אולם יש כאלה שמעדיפים פשוט להציע למכירה את האפשרות על ידי פרסום תוכן בעל ערך לגולש, כך שתהיה לו סיבה להיכנס לאתר וגם להישאר. זכרו שהבוטים של גוגל סופרים שניות וככל שנשארים באתר יותר זמן כך הוא זוכה לדירוג גבוה יותר. דירוג כזה מבטיח שהאתר אמין, אותנטי ומציע מידע בעל ערך לגולשים שנכנסים אליו.

איך מוצאים אתרים כאלה?

בדרך כלל, אם אתם בעלי עסקים שנוהגים לבדוק את המתחרים שלכם אתם יודעים מה עובד בשטח ומי נחשב לאתר שיש לו טראפיק גבוה. אתם יכולים להם את ההחלפה הזאת או לבדוק אם יסכימו לזה בתשלום. כמובן שתמיד רצוי שתהיה בניית קישורים חיצוניים ללא תשלום אבל אם אין ברירה, עדיך כבר לשלם לאתר איכותי ואמין שיבטיח לכם גם גולשים מאומתים.

היכן מפרסמים?

בדרך כלל מפרסמים באתרים שישמחו לקבל מאמרי תוכן מעניינים וטובים שיגרמו לגולשים להיכנס אליהם ולקרוא בהם. זה מושך תנועה וזה משאיר אותם אתכם ואף מניע אותם ללחוץ על הקישור שלכם ולנסות להתקשר או לקנות את המוצר שאתם מציעים להם.

BEST LINKS  שירות בניית קישורים שעובד מצוין