עם היוודע דבר קיומו של פרסום בפייסבוק הקורא לפגיעה בראש הממשלה, תחת שם המשתמש "dana ron" (דנה רון), נפתחה ביחידת הסייבר בלהב 433 בדיקה לאיתור החשודים, באישור המשנה לפרקליט המדינה, נוכח העובדה שמדובר בביטוי המעלה חשד לעבירה של הסתה לאלימות.

לאחר ביצוע מספר פעולות חקירה עלה כי מי שעומדת מאחורי הפרסום היא תושבת חוץ, שאינה מתגוררת בישראל מזה זמן רב. משטרת ישראל, בתיאום עם פרקליטות המדינה, ממשיכה בהליך הבדיקה.

נתניהו הודה למשטרה: "‏אני מודה למשטרת ישראל על איתור המשתמשת שהסיתה נגדי בפייסבוק ומקווה שימצו איתה את הדין. הסתה לרצח - מחוץ לתחום. אני אפילו לא מצפה להתנצלות מהתקשורת שטענה שמדובר ב״בוט״ שאני הפעלתי, אבל אני כן מצפה ממנהיגי השמאל לפיד ועודה שיגנו את ההסתה הנוראית הזאת."

נזכיר כי בשבוע שעבר חברת פייסבוק הודיעה כי פרופיל הפייסבוק שראש הממשלה בנימין נתניהו ציטט כמסית נגדו - מזויף - ועל כן הוא הוסר מהרשת: "מבדיקה שערכו הצוותים הגלובליים שלנו בחו״ל עולה כי החשבון המדובר הינו חשבון פיקטיבי ועל כן הוא הוסר לאלתר מן הפלטפורמה. כמו כן התגובה עצמה מפרה את המדיניות שלנו סביב קריאה לאלימות ועל כן הוסרה גם היא יחד עם הפרופיל באמצעותו היא נכתבה", נמסר מטעם החברה.