יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, פרסם את תלוש משכורת של אביו משנת 2016 המוכיח כי שכר הנטו של ראש הממשלה נתניהו עמד על 17,645 ש"ח, אולם הסכום ברוטו עומד על  48,815 ש"ח.

החשיפה התרחשה לאחר עימות בין נתניהו הבן לבין עורך המהדורה של חדשות 12. נתניהו טען כי אביו משתכר ב17 אלף שקל ודרש לדעת כמה משתכרים כתבי ועורכי חדשות 12. עורך המהדורה המרכזית, יניב הלגופט, דרש לראות את התלוש של ראש הממשלה, נתניהו לא היסס וחשב את התלוש של אביו מחודש פברואר בשנת 2016, שכאמור עומדת על 16,645, וביקש מהלגופט לעשות כמוהו ולחשוף את משכורתו. עורך המהדורה לא וויתר וביקש לראות את התלוש מהשנה הנוכחית, אולם נתניהו כתב לא שהוא מוכן לראות את תלוש המשכורת שלו גם משנת 2016. 

זו לא הפעם הראשונה שיאיר נתניהו מסתכסך עם חדשות 12. נתניהו תקף בחשבון הטוויטר שלו את העיתונאית דנה ויס: "מישהו יודע איך דנה וייס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? רהוטה? לא. חכמה? לא", והוסיף על כך "מעניין...". בתגובה לציוץ זה, ולציוצים ורמיזות נוספות של נתניהו הבן בטוויטר נגד העיתונאית הוותיקה, החליטו בחברת החדשות והמגישה עצמה להגיש תביעת דיבה נגדו. חברת החדשות הסבירה כי מבחינתה מדובר בהתבטאויות שקריות וחמורות המהוות לשון הרע ומקימות סעדים עפ"י חוק איסור לשון הרע: "וייס היא הפרשנית המדינית של חדשות 12 מזה שלוש שנים ומגישת "חדשות סוף השבוע" המשודרת מדי שבת והיא אחת מהעיתונאיות הוותיקות בחברת החדשות מיום הקמתה".

בעקבות איומי התביעה נתניהו פרסם התנצלות: "לפרסומים שפרסמתי בתאריכים 23.5.20, 24.5.20, ו25.5.20 על גברת דנה ויס אין כל בסיס. אני מתנצל בפניה עליהם וקורא לכל הגולשים להתנער מהם ולהסיר את הפרסומים בעניין".