השנה האחרונה הייתה שונה לחלוטין מזו שציפינו וייחלנו לה, ורגע לפני שהיא מסתיימת יש לנו הזדמנות נהדרת לאחל לעצמנו שנה אחרת, טובה, מוצלחת ומתוקה הרבה יותר. זה בדיוק הזמן להעניק מתנה אישית ומיוחדת למשפחה, לחברים וכמובן גם לחברי הצוות שעדיין עובדים מהבית. ולא, אתם ממש לא צריכים לצאת מפתח הדלת כדי לעשות את זה כמו שצריך. בלחיצת כפתור תוכלו להזמין כל שי צבעוני ומהודר, בזמן שאתם עדיין בפיג'מה ומול הסדרה האהובה עליכם.

תוספת חגיגית לשובר המתנה הקלאסי

במקומות העבודה נהוג להעניק שוברי מתנה, ואין ספק שזו המתנה האולטימטיבית, בוודאי בחג המתקרב. אלא שאל הכרטיס המגנטי או השובר הגנרי אפשר להוסיף גם טאץ' אישי ומיוחד במינו, בייחוד בשנה שבה רובנו מבלים זמן ממושך בבית, מול מסך המחשב והרחק מהאנשים שאנחנו אוהבים. אם כן, חשבו על דרך יצירתית לשדרג את המתנה שלכם, למשל באמצעות מארזים קטנים ומפנקים שכוללים חלות דבש משוקולד או מארז פרלינים עם סמלי החג הקלאסיים לצד צנצנת דבש.

מארז שוקולד מפנקצילום: רוי שוקולד

מתנה מופלאה להורים שנשארים בבית

אחרי שבילינו את חג הפסח לבד, את השנה החדשה אנחנו רוצים לפתוח באווירה משפחתית, חמימה ונעימה הרבה יותר. אם כן, את קערות הסלט שאתם רגילים לקנות לאימא או את זרי הפרחים שממילא מסיימים את דרכם בפח האשפה אחרי שבוע (במקרה הטוב), נסו לחשוב על מתנה קצת יותר אישית, צבעונית ועשירה. אם אתם מבלים את החג הזה יחד תוכלו להביא אתכם מגש ענק של סושי שוקולד משובח, ואם ההורים נשארים בבית אפשר להעניק להם מארז חגיגי במיוחד שכולל פרלינים וטראפלס במילויים בלתי רגילים. כך יהיה להם חג הרבה יותר מתוק, וזו פתיחה נהדרת לשנה מתוקה יותר מזו שקדמה לה.

שי מפנק לכל מי שאתם אוהבים

בחג הזה אתם רוצים להביע אהבה וגעגועים לכל האנשים שאתם אוהבים, ובוודאי לאלה שזכיתם לראות הרבה פחות בשנה האחרונה. מהחברה הטובה שילדה ועד הקולגה מהמשרד הצמוד, אתם מחפשים את הדרך הייחודית שלכם לברך, להפתיע ואולי אפילו לרגש. בערב החג הזה אין כמו בקבוק יין משובח שישדרג את האווירה, ואם יין ישמח לבב אנוש – הרי שהשילוב שלו עם שוקולד ישמח הרבה יותר. שלבו עמו גם טראפלס ויסקי ושוקולד מריר, טראפלס קרמל קפה ופרלינים במילוי גנאש אספרסו או קרם אגוזים, למשל. תהיו בטוחים שכולם ייהנו מהשי המלהיב הזה, שמגיע במארז מהודר ועם ברכה אישית. דרך אגב, גם את הברכה עצמה אפשר לשדרג בקלות, עם שוקולד גדול על מקל שעליו תוסיפו את המסר שלכם, מ"שנה טובה ומתוקה", דרך "ניפגש בשנה הבאה" ועד לבדיחה אישית שרק אתם מבינים.

היכנסו עכשיו להזמנת מארזים לראש השנה אונליין באתר במשלוח לכל הארץ. רוי שוקולד מציעים מארז מתנה מותאם לחג ולכל אירוע באריזה מושקעת וחגיגית.