מטפחת, סרט, כובעים בשלל גוונים וצורות הם חלק בלתי נפרד מהטוטאל לוק שלנו. כל אחת אוהבת משהו אחר, אבל חשוב לדעת שלכיסוי הראש יש חשיבות רבה המשליכה על המראה הכולל של ההופעה שלנו. היום אתן לכן את הטיפים הנכונים והכי טרנדים שיגרמו לכל הופעה שלכן להיות שיא השיק.

 

אז מה הכי טרנדי ואיך מתאימים? 

בעונה הנוכחית הכיסויים הכי טרנדים הם: כובעים בשלל צורותיהם, והבנדנות שעשו קאמבאק אדיר מהעבר. ואם כבר דברנו על קאמבק אז ארחיב קצת בעניין. כל הכובעים רחבי השוליים והמגבעות בניחוח האירופאי, ישתלבו נהדר עם כל לוק שתחליטי: קז'ואלי, שבתי או עסקי, להכל יש כובע מתאים. 

ליום יום- נתאים יותר מגבעות קש או כובעים חלקים יותר. לשבת- נתאים את הכובע לבגד הרצוי, ואפשר להשקיע קצת יותר ולהתאים כובעים עם אלמנטים יותר חגיגיים עליהם. 

 

 

עוד טרנד שעשה קאמבק היא הבנדנה של הניינטיז. לא להיבהל! מותר ואף רצוי לאמץ את הלוק של הבנדנה קשורה לכיוון הצוואר או כלפי הצד, ומעל להוסיף כובע רחב שוליים. למי שמוציאות שיער או חובשות פאה, כמובן שניתן פשוט לקשור את הבנדנה כמו שהיא. תוספת קטנה שהופכת את הלוק הפשוט של היום יום לשיקי יותר. 

 

 

נחזור מהעבר אל ההווה, ונמליץ על מטפחות למי שפחות מתחברת לטרנד הכובעים או הבנדנות. אני תמיד בעד לקנות מטפחות זולות, כדי שיהיו בכמויות לכל בגד, ובכלל, שניתן יהיה לגוון לפי מצב הרוח. במקרה הזה אני ממליצה על צעיפים או מטפחות מרובעות.

חשוב לזכור, המטפחת משתנה לפי הבסיס שמתחת לה וסוג הקשירה. והסוד לקשירה יפה, הוא פשוט לשחק עם הבד מעל הראש. נשים שלא אוהבות לשחק עם הבד ורוצות לוק מסודר ושיקי, יכולות לקנות מטפחות מוכנות כבר עם קשירה. פשוט לחבוש מעל הבסיס, והלוק שלך מושלם בלי הרבה מאמץ. 

 

 

בהצלחה.

 

לטורים קודמים