לחפש אהבה זה מסע, אבל לחזור לחיפושים אחרי  פרק א' - זה מסע מטלטל, לא פחות. אחרי שנים של זוגיות, שהכל מובן מאליו או ברור, פתאום לדייק מה אתה מחפש, לכתוב על עצמך, לשווק את האני העצמי ולחשוב איך אתה רוצה להציג את מי שאתה כלפי אחרים שאיתך במסע - זה כמו להביט במראה ולראות את כל החצ'קונים או את הגבות שחייבות קריעת ים סוף אחרי שהפכו לאחת..

כשחברה פנתה אלי והציעה לפרסם את הפרטים שלי בקבוצות שדכנים - נרתעתי. מה, כל הפרטים שלי בחוץ? שכולם ידעו שהתגרשתי? אח"כ בא האגו שחשב שזה לא מכובד. והחברה המהממת הבינה אותי ממש. הרי אנחנו במסע יחד והיא הכי מבינה את הפחד.
בהתחלה החברה נתנה לי לעלות פרטים בלי תמונה, ואחרי כמה זמן כתבה לי שמפספסים אותי בלי. לאט לאט, האגו שיחרר את עצמו והבנתי שזה חלק מהעניין, שצריך לשחרר את כל מה שיושב בראש כדי לאפשר לדברים חדשים להיכנס. אז שלחתי תמונה ומשם המסע התחיל.

כשפתחתי קבוצת שידוכים לפרק ב' לדתיים, הבנתי שכולם מנסים לאסוף את עצמם, ותוהים איך לארוז את עצמם נכון יותר ומדויק כדי למצוא את שאהבה נפשם בגרסה משודרגת. בעיניי, תמונה מחמיאה היא חלק משמעותי במסע הזה למציאת חן.
בעבודה שלנו בפרסום, אנחנו כל הזמן מצלמים קמפיינים עם שחקנים, פרזנטורים ולקוחות, וכשראיתי שיש מי שמחפשים אהבה אבל לא מוצאים תמונה טובה שתדגיש את החן האישי.

חשבתי שאם אני בתחום, אפשר לנסות מס' שעות של צילומי סטודיו לגברים ונשים אחרי פרק א', עם איפור מקצועי שידגיש את מה שטוב וצילום מקצועי שיתעד את העיניים הטובות, כדי שיהיה לכל מי שמחפש אהבה בפרק ב' תמונות חדשות ומחמיאות, שיוכלו להכיר את מי שאתם, כמו שאתם, במסע החיפוש אחרי פרק ב' שלנו.

צילומים לגברים ונשים דתיים לאהבה פרק ב' אי"ה ביום שני, יד' תמוז, 6.7 יתקיים בירושלים צילום ואיפור טבעי מקצועי בין השעות 14.00-20.00 בשעות נפרדות לגברים ונשים כדי שכולם ירגישו בנוח לתמונות מחמיאות לאהבה פרק ב'.
הרשמה מראש, בתשלום סמלי לצילום מקצועי, לסטודיו לצילום ואיפור מקצועי מס' המקומות מוגבל! ההרשמה בלינק.