בכלי התקשורת בסוריה דיווחו אתמול בערב (ג') על תקיפה ישראלית בדרום ובמזרח סוריה. סוכנות הידיעות הסורית 'סאנה' דיווחה הערב כי בשעה 21:17 מטוסים תקפו עמדות צבאיות בדרום המדינה באזור א-סווידא ובצפון המדינה באזור בכפר דיר א-זור. בתקיפות נהרגו על פי הדיווח, שני חיילים סורים ועוד ארבעה נפצעו. לעמדות נגרם נזק רב. מערכות ההגנה של צבא סוריה הופעלו אך לא ברור מה תוצאות פעולתן.

המרכז הסורי לזכויות אדם דיווח גם הוא על התקיפה וכי ההפגזות הישראליות כוונו לעבר אתרים צבאיים של מיליציות איראניות באזור תל א-סחן, באזור הכפר א-סווידא ובאזור קבאג'ה באזור הכפר דיר א-זור.

מאוחר יותר במהלך הלילה גורם צבאי דיווח לסוכנות הידיעות הסורית כי בשעה 00:45 ביצע האויב הישראלי תקיפה אווירית חדשה שכוונה למספר יעדים באסלמיה וסבורה שבכפר חמא. עוד מסר אותו גורם צבאי כי מיד לאחר גילוי ה"טילים העוינים", הופעלה נגדם  מערכת ההגנה האווירית.

גם במרכז הסורי לזכויות אדם דיווחו על תקיפה ישראלית נוספת, ממנה נהרגו חמישה חיילי מיליציות פרו-איראניות ליד הכפר דיר א-זור, שהגיעו למקום לפני כחודש.

מוקדם יותר אתמול בערב דווח ברשת הטלוויזיה הממלכתית של סוריה כי מערכות הגנה האווירית הופעלו סמוך לא-סווידא תגובה לתקיפה במקום.