למה בניית אתרים בוורדפרס היא הפתרון המושלם לעסק שלכם?

חדשות כיפה תוכן שיווקי 02/04/20 15:32 ח בניסן התשפ

למה בניית אתרים בוורדפרס היא הפתרון המושלם לעסק שלכם?
גולשים בנייד, צילום: pexels (PhotoMIX Ltd.)

דווקא היום כשעסקים רבים מאטים את הפעילות שלהם זהו בדיוק הזמן הנכון לבנות לעצמכם אתר. לא משוכנעים? המשיכו לקרוא.

כיצד אתר אינטרנט יוכל לשרת את העסק שלכם?

הוא מהווה את הכרטיס שלכם באינטרנט: פעם היו אומרים על ספרי הטלפונים ש-"אם אתה לא שם אתה לא קיים". היום אם העסק שלך לא באינטרנט אתה לא קיים. גם אם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם שומעים עליכם מפה לאוזן, הדבר הראשון שהם יעשו זה לחפש אתכם בגוגל ולראות במי מדובר.

הוא תמיד זמין, גם בשלוש בלילה*: אתרי האינטרנט לא הולכים לישון וגם אם מישהו מחליט לחפש אתכם בשלוש בלילה, הוא יוכל לראות את האתר.

*למרות זאת, אתם יכולים להשתמש במערכת של "אתר שומר שבת" אם אתם לא רוצים שהאתר יהיה זמין בסופי שבוע וחגים.

הוא יעזור לכם לסנן רק את הלקוחות הכי רלוונטיים: מי שמגיע לאתר שלכם יכול לראות בדיוק מה אתם מוכרים או אילו שירותים אתם מציעים. רק מי שזה באמת יתאים לו ייצור אתכם קשר דרך טלפון או טופס.

אתם בעלי הבית: בניגוד לדף פייסבוק או פרופיל אינטסגרם שתמיד עלול להיחסם או לספוג ירידה חדה בחשיפה בגלל שינוי באלגוריתם של פייסבוק, אתר אינטרנט שעושים לו קידום אתרים (SEO) כמו שצריך מחזיק מעמד לנצח.

למה דווקא בניית אתרים בוורדפרס?

וורדפרס היא כיום המערכת הפופולארית ביותר לבניית אתרים. במהלך השנים פותחו עבורה אינספור תוספים שעוזרים לשכלל את היכולות שלה והפכו אותה לסופר ידידותית גם למי שמעולם לא כתב שורת קוד אחת בחיים שלו.

באמצעות התוספים האלו, אתם יכולים בין היתר להעניק לוורדפרס יכולות שעד כה היו שמורות רק למערכות כמו WIX כגון עיצוב מלא של הדפים באמצעות העכבר.

הגמישות הרבה של וורדפרס מקלה גם על מפתחי אתרים וחברות לבניית אתרים, כך שהם יכולים להציע לכם אותם במחיר אטרקטיבי ועם אפשרויות התאמה גבוהות ביותר התפורה בדיוק על פי מידתכם. מלבד זאת, בזכות העובדה שמדובר במערכת בקוד פתוח (כלומר, היא פותחה במאמץ משותף של המון מתכנתים מסביב לעולם), תמיד תוכלו גם לשדרג את האתר או לשנות את המראה שלו בלי לשלם הון תועפות.

לסיום כמה טיפים

בניית אתרים בוורדפרס היא לא עסק למתחילים: כדי שהאתר שלכם ייראה יפה ומושך, אתם צריכים מתכנת ומעצב שיודעים לבצע בניית אתרים בוורדפרס המותאמים למשתמש ולהתאים אותן במיוחד למראה ולמיתוג של העסק שלכם.

קחו חברה שגם יודעת דבר אחד או שניים על קידום אתרים: קידום אתרים נכון ויסודי מתחיל עוד משלב בניית האתר. לדוגמה, קביעת היררכיה נכונה, שימוש בתכנים שעברו אופטימיזציה למילות מפתח וכו'.

היו מעורבים בכל חלק בתהליך: בסופו של דבר מדובר באתר שלכם ולכן קחו חלק פעיל בפיתוח שלו. החלטות שיחליטו בשבילכם יהיה הרבה יותר קשה לשנות בשלב מאוחר יותר...

והעיקר, תתחדשו!