משרד החינוך: החלוקה לקבוצות בגני ילדים - מבוטלת

במשרד החינוך הוחלט כי רק בזמן הארוחות הגננות יתבקשו להפריד את הילדים לקבוצות קטנות, אולם תתאפשר פעילויות משחק וספורט שמחייבות מגע בין הילדים, ללא מרחק ביניהם, בתנאי שיקפידו על כללי היגיינה לאחר הפעילות

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/20 11:47 ה בסיון התשפ

משרד החינוך: החלוקה לקבוצות בגני ילדים - מבוטלת
צילום: shutterstock

שבועיים לאחר החזרה לשגרה, משרד החינוך מבטל את החלוקה לקבוצות בגני הילדים. במשרד הוחלט כי רק בזמן הארוחות הגננות יתבקשו להפריד את הילדים לקבוצות קטנות. המשרד יאפשר גם פעילויות משחק וספורט שמחייבות מגע בין הילדים, ללא מרחק ביניהם, בתנאי שיקפידו על כללי היגיינה לאחר הפעילות, כך פורסם לראשונה בגלי צה"ל. 

כזכור, במתווה החזרה לגנים לפני כשבועיים הוחלט כי מספר הילדים בגן לא יעלה על 18 בסך הכל, כאשר הם ילמדו בשתי קבוצות, כשבכל קבוצה 9 ילדים. הפעילות בגן תפוצל לשתי קבוצות ראשיות כשכל קבוצה תלמד שלושה ימים בשבוע (א-ג, ד-ו). 

בתוך כך, החשש מהדבקות במערכת החינוך גדל כאשר שלוש מורות בגימנסיה העברית בירושלים נדבקו בקורונה, כך עדכנה הבוקר (ה') עיריית ירושלים. הן מצטרפות לשלושת התלמידים בבית הספר שהתגלו אתמול כחולים. בעקבות אבחונם, נשלחו לבידוד כ-180 תלמידים וכ-30 עובדי הוראה בתיכון. בעקבות רצף ההידבקויות הוחלט על סגירת בית הספר למשך השבוע הקרוב, והעברתם של 1,150 התלמידים במוסד החינוכי ללמידה מרחוק.