בתגובה לכינוס המליאה: בליכוד יוזמים להחרים את ההצבעה

בליכוד יוזמים להחרים את ההצבעה על הקמת ועדת החסינות, זאת בתגובה להחלטת אדלשטיין לכנס את המליאה. מטרת הצעד היא להציג את ההצבעה כחד צדדית ולהותיר את אדלשטיין לבדו באולם הכנסת

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/20 09:31 כד בטבת התשפ

בתגובה לכינוס המליאה: בליכוד יוזמים להחרים את ההצבעה
מיקי זוהר. מותח ביקורת על אדלשטיין, צילום: Hadas Parush/Flash90

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, החליט לכנס את מליאת הכנסת בכדי לדון בחסינות נתניהו. בליכוד זעמו על אדלשטיין, ועל פי דיווח בישראל היום, יוזמים כעת החרמה של ההצבעה על הקמת ועדת החסינות, זאת כדי להותיר את אדלשטיין לבדו עם חברי האופוזיציה וחברי הכנסת הערביים, ועל מנת להציג את ההצבעה כחד צדדית. 

חבר הכנסת מיקי זוהר הגיב לדיווח ואמר: "אמליץ לראש הממשלה לא להשתתף בפארסה הזו, אך מובן שזה נתון אך ורק לשיקולו הבלעדי. אני מקווה שכל סיעות הקואליציה ייענו להצעתי, אך עדיין מקווה שאדלשטיין ישנה את דעתו ויפסיק את החגיגה הזו".

"אין ספק שאלו רגעים עצובים מאוד בפוליטיקה הישראלית שייזכרו לנצח", הוסיף זוהר, "זה יירשם על שמם של כחול לבן והשמאל לדיראון עולם. הם הפרו כל כלל אפשרי רק כדי לממש את שנאתם היוקדת לראש הממשלה. אין דמוקרטיה אחת בעולם שהחליטה לשנות את נוהלי פגרת הבחירות תוך כדי פגרת הבחירות - רק כדי להפוך את הפרלמנט שלה לכלי משחק פוליטי בידי הרוב".