הרב אבינר התפקד למפלגת נעם

עוד חיזוק רבני למפלגת נעם, הרב שלמה אבינר התפקד היום למפלגת נעם, ומקווה שבעוד ארבע שנים תהיה גדולה כדי לעבור את אחוז החסימה. בראיון לכיפה מסר: "מפלגת נעם עוסקת בנושאים של פיקוח נפש", "משפחה יהודית היא אבא אמא ובן"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 19/01/20 19:36 כב בטבת התשפ

הרב אבינר התפקד למפלגת נעם
הרב שלמה אבינר, צילום: באדיבות המצלם

חיזוק רבני נוסף למפלגת נעם: מפלגת נעם החרד"לית בהנהגתו הרוחנית של הרב צבי טאו, זוכה כעת לתמיכתו לאחד מהרבנים הבולטים במגזר הדתי הרב שלמה אבינר. הרשימה שתרם רצה באופן סופי לבחירות, הובילה קמפיין תחת הסיסמה "עם נורמלי בארצנו". בין הדברים שהגדירה לה המפלגה כמטרה היא להיאבק בארגוני זכויות הקהילה הלהט"בית והשארת תחום הגיור בידי הרבנות. כמו כן המפלגה מסרבת כי ברשימתה יהיו נשים או חילונים.

טופס ההתפקדות של הרב אבינר

טופס ההתפקדות של הרב אבינרצילום: ניר זנד

בראיון לכיפה הרב אבינר מסביר מדוע לדעתו הוא רואה במפלגת כמפלגה הראויה ביותר:  

למה הרב בחר לתמוך דווקא במפלגת נעם?

"המפלגה לוחמת על הדברים הכי חשובים שיש, כל המפלגות נלחמות על דברים חשובים אבל מפלגת נעם על הדברים הכי חיוניים, הכי פיקוח נפש" 

הרב רואה את נושא מבנה המשפחה, בתור הערך הכי חשוב והבוער ביותר?

"מפלגת נעם נלחמים על מדינה יהודית, וזה כולל כמה דברים: א. שלא יתאפשר לאדם גוי להחשב יהודי, הוא חייב להיות יהודי רק על פי ההלכה. ב. שלמדינה תהיה צביון יהודי, שבת כשרות וכדומה. ג. צריך שהמשפחה תהיה יהודית- משפחה של אבא, אמא ובן. בשביל זה הקמנו מדינה"

ואין מפלגות אחרות שהרב רואה בהן מייצגות את הדברים הללו?

"מפלגות אחרות עסוקות בדברים חשובים אחרים, אבל אלו הדברים הכי חשובים"

במי הרב יתמוך בבחירות הקרובות?

"צריך לחכות עד שדברים יתבררו, בינתיים הדברים מעורפלים מאוד. לצערי כרגע אין את נעם, לכן נברור ונראה מי המפלגה שברובה טוב והרע במיעוטו"

למפלגה נראה כי אין מספיק קולות כדי לעבור את אחוז החסימה, כדי בכל זאת לתמוך?

"איני יודע מתי יהיו הבחירות הבאות, השנה הם לא יעברו. אם זה יהיה עוד ארבע שנים הם יעברו. פעמיים נעם ויתרו על הריצה כי הם ראו שהם לא עוברים את אחוז החסימה, הם לא מתעקשים סתם שיבחרו בהם".  

    

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן