ליברמן: "מתמקדים במאמץ להקים ממשלת אחדות"

יו"ר סיעת ישראל ביתנו אמר לפעילי המפלגה כי לא קיים סיכוי שיישבו בממשלה צרה. מוקדם יותר אמר יו"ר סיעת הליכוד: "נמשיך לעשות הכל כדי להגיע להבנות עם ליברמן"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 18/11/19 14:13 כ בחשון התשפ

ליברמן: "מתמקדים במאמץ להקים ממשלת אחדות"
אביגדור ליברמן, צילום: צילום מסך

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן אמר היום (ב') בישיבת הסיעה כי המטרה של ישראל ביתנו הייתה ונשארה הקמה של ממשלת אחדות. על הפגישה בינו לבין נתניהו אמר ליברמן כי הייתה פגישה עניינית. "קודם כל צריך לסכם קווי יסוד, אחרי זה תקציב ואחר כך, כל אחד על הבסיס הזה יכול להצטרף לממשלה. לא פוסל אף אחד. לא את מרצ ולא את יהדות התורה".

מוקדם יותר היום ‏יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר אמר בפגישה עם פעילי המפלגה על רקע האפשרות שיחברו לבלוק ה-55 ולממשלת נתניהו כי: "לא קיים סיכוי שישראל ביתנו תצטרף לממשלה צרה של נתניהו עם החרדים, סמוטריץ ופרץ". כך פורסם במעריב.

מוקדם יותר הבוקר התייחס יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר לשמועות אודות פיצול אפשרי במפלגת הליכוד או בבלוק ה-55 של הימין. "אני שומע נסיונות להציג מצג בו קיים סיכוי שנפרק את הגוש, זה לא יקרה", מבהיר ח"כ זוהר. ח"כ זוהר אומר בעצם כי האפשרות הריאלית ביותר להקמת ממשלה בעת הזאת היא ממשלה שבה יישב גם יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן. "נמשיך לעשות הכל כדי להגיע להבנות עם ליברמן", אומר הבוקר זוהר.

https://www.facebook.com/AvigdorLiberman/videos/538546416926588?vh=e&d=n&sfns=mo

השמועות אודות פיצול בליכוד החלו כאשר שדרן הרדיו שרון גל אמר כי ישנן שתי חברות כנסת מהליכוד שעתידות להתפצל מהליכוד. בהמשך תכניתו עלתה לשידור ח"כ קרן ברק (הליכוד) ואמרה כי מדובר בשמועות וברכילות. "המידע שהבאת הוא רכילות, אני לא יודעת שופר של מי אתה. זה בינארי, אף אחד לא פנה אלי כדי שאערוק לכחול לבן". גל ענה לח"כ ברק: "אבל למה את כועסת? אפילו לא אמרנו את שמך בשעה הראשונה. אם אין כלום אז אין כלום".

ח"כ זוהר כתב בנוסך בציוצו בחשבון הטוויטר כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו ממשיך לפעול במלוא המרץ יחד עם 55 המנדטים שמאחוריו על מנת להקים ממשלה טובה למדינת ישראל.