כיפתרבות - השבוע בפודקאסט: אפרת שטרן

איך זה לחיות עם בעל פגוע מוחית, ועם ילד שסובל מאלרגיה מסכנת חיים - השחקנית הדתיה הפכה את הלימון ללימונדה, והחליטה להפוך את סיפור חייה להצגות תאטרון

חדשות כיפה עמי חניא 26/02/20 09:32 א באדר התשפ

כיפתרבות - השבוע בפודקאסט: אפרת שטרן
מתוך ההצגה, צילום: יחצ

אפרת שטרן, מחנכת, שחקנית, מרצה ומופיעה ובנוסף נשואה לבעל עם פגיעה מוחית, ואמא לילד עם אלרגיה מסכנת חיים. בילדותה אפרת גדלה בבית לא דתי אך התחנכה בבית ספר דתי. בשיחה היא מספרת כיצד התמודדה עם העולמות המנוגדים, וכיצד בזכות בני עקיבא התחולל בתוכה שינוי שגרם לה לחזור בתשובה בסופו של דבר, ובסופו של דבר השפיע על המשפחה כולה.

מה זה פודקאסט? - המדריך המלא

האזינו לפרקים הקודמים:

תאונת דרכים שבעלה עבר שינתה את החיים שלה ושל המשפחה וגרמה לשינוי מסלול. שמענו את סיפור התאונה וההתמודדות שלה עם הפגיעה הקשה של בעלה, ועל ההתמודדות היום יומית עם הפגיעה המוחית.

לאחר התאונה נולד לשניים תינוק עם אלרגיות מסכנות חיים. מה שבסופו של דבר הוליד את ההצגה החדשה של אפרת - "רגשת". ההצגה עוסקת באלרגיות,ומצליחה להעביר את המסר המורכב לילדים.

מאיפה באים לאפרת הרעיונות ואיך היא יודעת מה ילדים ירצו לראות? ואיך אפשר להפוך הצגות על נושאים קשים, להצגות מצחיקות ומהנות?. שיחה עוצמתית מעוררת הערצה והתפעלות.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן