שרת התרבות תוקפת את ההחלטה לא להזמין אותה: "החלטה פחדנית ולא דמוקרטית"

שרת התרבות מירי רגב הגיבה בזעם להחלטה לא להזמין אותה לטקס פרסי הקולנוע והצהירה כי תנאם בעמוד הפייסבוק שלה במקביל לטקס: "זו החלטה לא דמוקרטית, מנסים למנוע מהציבור לשמוע את עמדתי הצודקת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/09/17 16:52 כא באלול התשעז

שרת התרבות תוקפת את ההחלטה לא להזמין אותה: "החלטה פחדנית ולא דמוקרטית"
מירי רגב שוב נגד מוחמד דרוויש, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

בעקבות ההחלטה של מארגני טקס פרס הקולנוע 'אופיר' לא להזמין פולטיקאים ואת שרת התרבות מירי רגב,  הגיבה רגב בתקיפות להחלטה ואמרה: "החלטה פחדנית ולא דמוקרטית של גוף שמדיר את עמדת הציבור ונבחריו. ההחלטה הזו נועדה לדבר אחד בלבד - למנוע מהציבור לשמוע את עמדתי הצודקת שסרטים שמפיצים דיבה רעה ושקרית על חיילי צה"ל לא ימומנו מתקציב המדינה".".

האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה הודיעה היום (ג') באופן רשמי כי לא יוזמן אף פוליטיקאי לטקס פרסי אופיר שייערך בשבוע הבא. באורח מסורתי תמיד שר (או שרת) התרבות היה בין מגישי הפרסים והנאומים, אך בשנה שעברה נוצר עימות כאשר השרה רגב יצאה מהאולם בהפגנתיות במהלך קטע יצירה שכלל את מילותיו של המשורר הפלסטיני מחמוד דרוויש.

השרה רגב, החליטה כי גם אם לא הוזמנה לטקס היא תנאם בעמוד הפייסבוק שלה במקביל לקיום הטקס. "אשמיע את נאומי בשידור חי ללא צנזורה בעמוד הפייסבוק שלי במקביל לטקס פרס אופיר ביום שלישי 19.9 בשעות הערב"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן