שי צברי חשוף מתמיד בקליפ חדש: "הייתי במשבר" | צפו

הזמר והיוצר שי צברי בשיתוף פעולה עם תמיר מוסקט, מוציא קליפ חדש ומסקרן בשם: "מכור לאהבה". לצד הקליפ משתף צברי בקשיים שעבר: "לא היה לי בית ולא הייתה לי אהבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/21 16:19 כא בסיון התשפא

שי צברי חשוף מתמיד בקליפ חדש: "הייתי במשבר" | צפו
שי צברי, צילום: נעה רבקין פנטון פלאש 90

הזמר והיוצר שי צברי פרסם היום (ג') קליפ חדש בשם "מכור לאהבה. היוצר המוערך שהחל את דרכו כזמר ליווי של ברי סחרוף ממשיך את עשייתו כזמר עצמאי. אחרי האלבום הראשון של צברי ובו השירים הזכורים "לווי אותי לנמל התעופה" ו"מעלי דממה" המרגש, עוזרי צברי ממשיך ליצור והיום שחרר קליפ חדש. לצד הקליפ סיפר על התקופה הקשה בחייו.

"בסוף שנות ה-20 שלי הייתי במשבר עמוק, לא היה לי בית, לא למדתי שום דבר, לא הייתה לי עבודה ולא הייתה לי אהבה". שיתף צברי בפייסבוק והוסיף: "אני זוכר את עצמי יושב במרפסת בבית של ההורים שלי חרד ומתפלל לקצת שקט – בחוץ התפוצצו אוטובוסים והמוח שלי לא נתן לי מנוח. באיזשהו רגע לקחתי את הגיטרה והתחלתי לכתוב שירים, רובם בוסריים מאוד, אבל בכולם ניסיתי לנחם את עצמי. באחד הימים האלה, כתבתי מין אגדה כזו על בחור מהסוג של הרעבים שמכור לאהבה. קצת פחות משנה אחרי, מי שהייתה ידידה שלי הפכה להיות בת זוגי ואם ילדיי. את השיר על ה"מכור לאהבה" השארתי בצד.

אלא שזה לא סופו של השיר שיצא היום, צברי הוסיף וסיפר: "לפני בערך שנה ישבתי עם איתמר ציגלר לסשן עבודה, הוא השמיע לי מנגינה מרוקאית שמאוד אהבתי ואמר שכתב אותה לפני הרבה שנים. זה זרק אותי מיד לשיר ההוא ושרתי לו אותו. עשר דקות אחר כך הייתה לנו סקיצה מוקלטת בטלפון שחיברה בין שני השירים, המכור לאהבה מצא לעצמו בית אוהב."

הסיפור המרגש משתקף בטקסט של הקליפ: "תגיד מכור לאהבה, מכור לאהבה מתי, מתי, מתי תמצא את המכורה שלך? תגיד מכור לאהבה, מכור לאהבה מתי, מתי, מתי תדע, מתי תבוא תקווה?"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן