יונינה באלבום בכורה: "אמת פשוטה"

לאחר מליוני צפיות ברשת, הצמד "יונינה" מוציא אלבום בכורה שהם מגדירים "מסע זוגי". האלבום מומן על ידי הדסטארט שגייס 128 אלף ש"ח תוך שבועיים בלבד. תוכלו לצפות כאן בשיר "הלב" מתוך האלבום

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/17 12:49 יט באלול התשעז

יונינה באלבום בכורה: "אמת פשוטה"
יונינה, צילום: יח"צ

לאחר שכבשו את הרשת עם מליוני צפיות, הצמד המוסיקלי "יונינה" (יוני ונינה טוקייר) משחררים את אלבום הבכורה שלהם, "אמת פשוטה".

יונינה הם זוג נשוי שפרץ בזכות הסרטונים שהעלו לרשת מסלון ביתם מדי שבוע, כך רכשו קהל נאמן מסביב לעולם שעוקב ומגיע להופעות שלהם בארץ ובחו"ל. האלבום מומן באמצעות קמפיין הדסטארט מוצלח אשר גייס 128,000 ש"ח והגיע לסכום היעד תוך שבועיים בלבד.

האלבום שוזר בתוכו מגוון מפתיע של סגנונות- שירים בעברית ובאנגלית, ניגון ישראלי לצד קאנטרי מערבי, חומרים ממגירות הלב אך גם מן המקורות. השניים אחראים על כתיבת המילים והלחנים באלבום, ביחד ולחוד. האלבום הוא פרי יצירתם של מספר מפיקים מוזיקלים שהטביעו בו את חותמם הייחודי: בנואה נחייסי וטל רונן, עמית בן עטר, אודי תורג'מן, ליאור שושן ואורן צור.

יוני ונינה: "האלבום הזה הוא יומן מסע זוגי. הוא נולד לפני שנים, במגירות הנפרדות שלנו. היינו בדרך לאלבומי סולו כשנפגשנו, ולא יכולנו לדמיין לאן ההיכרות ביננו תיקח אותנו ואת השירים שלנו. אספנו אל תוך האלבום יצירות מהעבר ומההווה, שנוצרו ביחד ולחוד, ובעיקר את המיזוג המוסיקלי שנוצר ביננו..." 

צפו בשיר "הלב" מתוך האלבום:

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן