מבר-אילן חזרה למגרש הגולף

במסגרת מושב חבר הנאמנים ה-63 של האוניברסיטה, התקיים טקס הוקרה לד"ר ליפא מאיר, עם סיום כהונתו כיו"ר מועצת הנאמנים

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף בר אילן 13/05/18 10:45 כח באייר התשעח

מבר-אילן חזרה למגרש הגולף
עם העתק התפילה לשלום המדינה בכתב ידו של ש.י. עגנון, ושהמקור שלה נמצא בחדר הספרים הנדירים בבר-אילן. (מימין לשמאל) : נשיא האוניברסיטה, פרופ' אריה צבן; החברים הקרובים - אפרים קריאל, משה פודהוצר, ד"ר לי, צילום: יח"צ בר אילן

בטקס מרגש נפרדו באוניברסיטת בר אילן מיושב ראש חבר הנאמנים שלהם, ד"ר ליפא מאיר, ששימש בתפקיד בארבעת השנים האחרונות. באירוע הפרידה השתתפו בכירי האוניברסיטה, חברי חבר הנאמנים וחבריו הטובים. את ד"ר ליפא מאיר יחליף בתפקיד רו"ח שלמה זוהר.

יו"ר חבר הנאמנים, מייקל יסלזון, ברך את ד"ר מאיר על תרומתו לאוניברסיטה וציין בהומור, כי "ליפא עוזב את בר-אילן לטובת מגרשי הגולף".


נשיא האוניברסיטה, פרופ' אריה צבן, הודה לליפא מאיר וציין כי "בזכות מאמציו בר-אילן נמצאת היום במקום טוב מאוד, וכי כישוריו הרבים של ד"ר מאיר סייעו בכל המישורים". פרופ' צבן העניק לד"ר ליפא מאיר את העתק התפילה לשלום המדינה, בכתב ידו המקורי של ש.י. עגנון.
עו"ד עזגד שטרן סיפר על חברות ארוכת שנים עוד כילדים, וחשף כי "בצעירותו היה ליפא מצטיין בכל, בין השאר היה אלוף ישראל לנוער בטניס. לאחרונה בקרנו יחד באתיופיה לרגל עסקים וליפא שהוא חובב גולף מושבע, הצליח למצוא גם במדינה האפריקאית מגרש גולף ראוי לשמו, ובו הדגים לנו את כישוריו".

ד"ר ליפא מאיר בקש להודות, ואמר: "תודה להנהלת האוניברסיטה ולוועדת הקבע, שבראשה עמדתי, שבזכותם אני מרגיש חלק מהמשפחה. אני מודה גם לפרופ' יפה זילברשץ, היום יו"ר ות"ת, ואשר שמשה בכניסתי לתפקיד כמשנה לנשיא והדריכה אותי בנבכי האוניברסיטה. אני מקווה שאני משאיר IMPACT   חיובי ומאחל הצלחה לרו"ח שלמה זוהר".