טיפול זוגי: זוג הדתיים מחריש ישתתפו בתוכנית החדשה של התאגיד

ארבעה זוגות הגיעו לתהליך טיפולי ארוך ומורכב, ובחרו לעשות זאת מול המצלמות. יחד עם פסיכולוגית ומנטור, הם יצללו לנבכי הקשר הזוגי ויתאמצו להשיג כלים לתקשורת בריאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/21 13:11 יב בכסלו התשפב

טיפול זוגי: זוג הדתיים מחריש ישתתפו בתוכנית החדשה של התאגיד
טיפול זוגי, צילום: באדיבות כאן 11

במשך חצי שנה ליוו המצלמות של "טיפול זוגי" ארבעה זוגות אמיצים, שהסכימו להתיישב על כורסת המטפלת הזוגית ולפתוח אשנב מפוכח אל תוך נבכי זוגיותם המורכבת. לטובת התוכנית, הוקם חדר אינטימי ונטול צלמים, באופן שייסב לזוגות נוחות מרבית שתאפשר להם לדבר בגילוי לב מפעים על הקשיים, המורכבויות, הפחדים והמכאובים שאיתם מתמודדים מרבית הזוגות הנתונים במערכת יחסים ארוכה.

הסדרה, שכוללת 12 פרקים, משך כל פרק- 28 דקות, תשודר בימי שני ושלישי, החל מיום שני, 29 בנובמבר, בשעה 22:05 ב-כאן 11 ובדיגיטל. הבמאית והעורכת עדי לוי, היא גם זו האמונה על סדרת הדוקו המוצלחת של התאגיד, "סליחה על השאלה". 

מעבר למסע המרגש, המציב מראה בוהקת לצופה באשר לזוגיות בה הוא נתון, הצפייה בסדרה מקנה כלים פרקטיים לתקשורת זוגית בריאה יותר, להתמודדות עם קונפליקטים, לליבון אי הסכמות ובעיקר- מזכירה לכולנו שמתחת למשקעי הזמן והשחיקה, מצוי גרעין זוגי בסיסי שמצריך השקיה וטיפוח.

את הזוגות בסדרה מלווה הפסיכולוגית שרון ברעם וולובסקי, פסיכולוגית, מטפלת זוגית ופרטנית העוסקת בתחום מעל 20 שנים. את שרון ילווה כמנטור פרופ' משה אלמגור טיקוצקי, ששימש כיו"ר האגודה הישראלית לטיפול זוגי ומשפחתי.

תמר ואגמון

תמר ואגמון צילום: באדיבות כאן 11

קצת על הזוגות:

תמר ואגמון - רופאה ואיש הייטק מהצפון הרחוק הנמצאים במשבר זוגיות חריף על סף פירוק.

נטלי ומושיקו - ג'אגלרית וספר מרמלה, הוא בפרק ב', מגיעים כשנה אחרי הולדת הבן השני ומשבר דכאון לאחר לידה של נטלי.

רינת ועמנואל - אשת כ"א ומורה, דתיים מחריש שמתמודדים עם זוגיות מלאת רצון טוב אבל ללא כל ניסיון והכנה.

הדס וליאור - הוא בעלים של חברת הגברה, היא עובדת איתו, מגיעים לתחזוק מערכת יחסים שעובדת אבל חורקת ולומדים בדרך כמה חשוב שבאו.

"טיפול  זוגי" היא עיבוד ישראלי לסדרה Couples Therapy"" של רשת Show Time  ומופקת על ידי "יולי-אוגוסט הפקות" ('סליחה על השאלה', '80 וארבע'). "Couples Therapy" עלתה לראשונה לשידור ב- 2019 וזכתה לביקורות מהללות, ובימים אלה מצטלמת עונתה השנייה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן