לאחר מאבק בסרטן: גאנת'ר, מנהל בית הקפה בסדרה "חברים" - נפטר

ג'יימס מייקל טיילר נפטר אחרי מאבק ממושך בסרטן הערמונית. מנהלו פרסם הודעה כי השחקן מת בביתו שבלוס אנג'לס ביום ראשון בבוקר. לפני מספר חודשים חשף כי בעקבות המחלה הוא משותק בפלג גופו התחתון: "הוא ינצח אותי בסוף", אמר

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/21 08:23 יט בחשון התשפב

לאחר מאבק בסרטן: גאנת'ר, מנהל בית הקפה בסדרה "חברים" - נפטר
ג'יימס מייקל טיילר, צילום: shutterstock

 "טיילר הלך לעולמו בביתו שבלוס אנג'לס ביום ראשון בבוקר", כך פרסם מנהלו האישי של השחקן ג'יימס מייקל טיילר שנפטר בגיל 59 לאחר מאבק בן שלוש שנים בסרטן הערמונית. השחקן התפרסם בעיקר בזכות דמותו של גאנת'ר שאותו שיחק בסדרה המצליחה "חברים". גאנת'ר כזכור עבד כמנהל בבית הקפה "סנטרל פרק", בו נהגו לבלות כוכבי הסדרה. 

לפני מספר חודשים חשף בתוכנית האירוח "The Today Show" את מחלתו. הוא הוסיף כי הסרטן, שנמצא בשלב ארבע המתקדם מאוד, פגע גם בעמוד השדרה שלו ובעצמותיו, וכי הוא משותק בשל כך בפלג גופו התחתון. "הוא ינצח אותי בסוף", אמר בעצב.

הפקת האחים וורנר, מהמפיקות המשותפות של חברים, ספדה: "טיילר היה שחקן אהוב וחלק בלתי נפרד ממשפחת ה'חברים' שלנו". גם מעריצים רבים של הסדרה ספדו לטיילר ברשתות החברתיות ושיתפו את הזיכרונות האהובים של דמותו על גבי המרקע.


(ג'יימס מייקל טיילר, Entertainment Tonight)

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן