משחק הדיונון: פחות מחודש בנטפליקס וכבר שוברת שיאים

26 ימים בלבד אחרי שעלתה לנטפליקס, הסדרה הקוריאנית הייחודית שוברת שיאים | "משחק הדיונון" הדיחה את הסדרה ברידג'רטון והפכה לסדרה הכי פופולארית אצל ענקית הסטרימינג, ומה חושבים עליה הישראלים?

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 13/10/21 07:52 ז בחשון התשפב

משחק הדיונון: פחות מחודש בנטפליקס וכבר שוברת שיאים
משחק הדיונון, צילום: ציולום מסך יוטיוב, נטפליקס

קשה לפספס את השם של הדרמה הקוריאנית החדשה "משחק הדיונון". הסדרה שנכנסה לחיינו כשעלתה לנטפליקס לפני פחות מחודש רשמה היום הישג משמעותי למרות הביקורת הרבה אליה היא זוכה מסביב לעולם על אופי הסדרה.


(משחק הדיונון, הטריילר).

משחקי הדיונון הפכה לסדרה הכי פופולארית בנטפליקס בכל הזמנים. זה לאחר שלא פחות מ-111 מיליון מינויים מסביב לעולם צפו בלהיט החדש של ענקית הסטרימינג, גם בישראל הפכה הסדרה לנצפת ביותר אי פעם. משחקי הדיונון הדיחה את הסדרה הקודמת שאחזה בכתר, ברידג'רטון, שהחזיקה בשיא הקודם עם 82 מיליון מנויים שצפו בסדרה בתוך 28 ימים. ברידג'רטון צפויה לעלות עם עונה שניה בקרוב, מה שאולי יאפשר לה לקחת חזרה את השיא.

לנטפליקס יש כ-209 מיליון מנויים ברחבי העולם, ואחד מהיעדים המרכזיים של החברה הוא להתפתח בשוק הגלובלי. יש לקחת בערבון מוגבל את הנתונים על הצפייה בסדרה משום שהנתונים נאספו על ידי נטפליקס עצמה ולא עברו אימות. יתר על כן, נטפליקס מגדירה "צפייה" גם אם מנוי צפה רק בשתי דקות מתוך הסדרה כולה.

משחק הדיונון (בקוריאנית: 오징어게임) היא סדרת דרמה ומתח דרום קוריאנית המשודרת בנטפליקס. לסדרה תשעה פרקים והיא הופקה ונכתבה על ידי וואנג דונג-היוק ומככבים בה השחקנים הקוריאנים פארק היי סו ולי יונג-ג'ה.

עלילת הסדרה מתמקדת בתחרות בה משתתפים אנשים משולי החברה הנדרשים לשחק משחקי ילדות תמורת אפשרות לזכות ב-45.6 מיליארד וון דרום-קוריאני (כ-126.6 מיליון שקלים חדשים), משתתף שנפסל במהלך המשחק מוצא להורג.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן